Väldigt snygg! Men dom röda boogiehjulen skär iaf i mina ögon..Några bilder på min Lynx 800 -09 , som jag gjorde om till svart edition,xenon,lågruta, mm.
Tycker det är en väldigt "clean" och snygg look på den nu bara du får dit svarta hjul..har svarta hjul ligger från en polaris ,men inte fått dit dem än.
Slidsen är bytta till svarta sen är det hooksen kvar... Funderar om jag ska göra vinter camo som jag hade på min gamla skoter...
nej vinyla chassiet svart istället, hade sett rått ut!har svarta hjul ligger från en polaris ,men inte fått dit dem än.
Slidsen är bytta till svarta sen är det hooksen kvar... Funderar om jag ska göra vinter camo som jag hade på min gamla skoter...
De ser inte helt fel ut iaf, du hade kanske kunnat köra med ett par röda powderpro så ser de ännu bättre utVill ha åsikter, går det med denna bänk? tycker det ser lite skumt ut när ja bytte den helsvarta mot denna..
*BILD*
köpte nyss nya skidor, så de e väl lite bortkastade pengar att köpa nya igenDe ser inte helt fel ut iaf, du hade kanske kunnat köra med ett par röda powderpro så ser de ännu bättre ut
aa precis.. men vad skulle man göra då?Funkar gör det väl, men kanske hade smält in lite bättre om du skulle haft några fler röda detaljer på skotern