Hehe tidningen har ändrat artiklen lite : " Polisen som också kom till platsen utreder också ett eventuellt rattfylleri och paret fick lämna prover på sjukhuset." Innan var det misstänkt rattfylleri.
Spänningen stiger.
Hehe tidningen har ändrat artiklen lite : " Polisen som också kom till platsen utreder också ett eventuellt rattfylleri och paret fick lämna prover på sjukhuset." Innan var det misstänkt rattfylleri.
Spänningen stiger.
Jag hoppas verkligen att folk inte är så dumma att man drar alla över en kam.Ytterligare nån som tänkt till, kanske glömde betalningen bara men vafan hjälper det.
Älvsbyn: "I Söndags tankade en skoterförare på Shell i Älvsbyn men betalade inte för bensinen. Skotern var av mindre modell och svart. Föraren tankade 8,3 liter till ett värde av 89 Kronor"
Man tror ju fan inte det är sant. 89 Sketna riksdaler....
Åter igen ligger vi på plus.
För att återknyta till ämnet så tycker jag tamefan att det borde kunna installeras alkolås på alla fordon. Inte minst båtar.Självklart kan man göra misstag. Men varje sån här lite notis om skoteråkare gynnar ju inte direkt vi som sköter oss. Bara att inse det.
Skapliga trådlyft du görAlkolås på alla fordon låter som en utomordentlig idé! Inte för att jag skulle behöva det själv, tycker att rattfylleri är något av det värsta man kan göra, och att det kan jämföras med mordförsök, eller i alla fall försök till vållande av kroppsskada. Men det verkar ju behövas, känner många som har småbarn som inte vågar åka till sina stugor och åka skoter och skidor pga. att folk som är så fulla att de knappt kan stå är ute och kör skoter. Samma personer klagar ofta även på skoterförbud, förarbevis osv. Jag kommer väl inte hinna köpa någn egen maskin innan skoteråkning är helt avreglerat...