Jag köpte en 44 matta. Och letade efter No-slip hjul. Var fullt införstådd i att jag måste ha 8 kuggars då. Beställer från Stenmarks och jag förklarar ingående att jag ska ha 8 kuggars och han sa att han visste det och det är dom här du ska använda några ski-doo hjul som kosta 468kr st tyckte det blev billigt o bra. Sen lämna jag mattan och hjulen till en vän som skulle montera det. Han satt dit grejorna men allt blev väldigt tight så jag lägger mej under och räknar kuggarna och ser att dom skicka fel från stenmarks. Vilket resulterar att det sitter 9 kuggar på den nu. Vilken j-la ärthjärna. Visst ja kanske skulle tage upp dom och kolla riktigt innan men det ska ju verkligen inte behövas betäller ja en sak som är 8 kan dom ju inte skicka 9. Har försökt fått tag på dom men dom har bara öppet på vardagar. Tur det kanske för ja var rätt upprörd. Undrar om dom står för kostnaden av deras misstag? Ett extra matt byte + ett par hjul som jag inte har nån andvändning för. Ja blir så trött. Tänkte faktiskt lägga ut skotern billigt på blocke och köpa en NY.
Har hört flera som haft problem me just stenmarks.
Vad tycker ni dom ska göra?
Har hört flera som haft problem me just stenmarks.
Vad tycker ni dom ska göra?