Jadu vars ska man börja?
Köpte en SRX700 98a för ett löjligt billigt pris (Hälften av vad den är värd :evil
Tyvär kan man ju inte köra en original yamma å eftersom alla sa att det var omöjligt att få en SRX till en riktig busmaskin så satte jag igång.
Är ju van polaris Förare så bra fjädring stod högst på listan följande saker är gjorda hitills mer kommer:
Fox racing clicker dämpare i framvagnen i ett par hemmabyggda dämpartorn
43cc mått samt 8stegs click nyrennade och lackade blåa.
Firecat f7 boggie, blästrad/lackad med svarta skenor och resten av detaljerna utom dämpare /boggiehjul yamaha blåa.
Firecat F7 matta 325/35/35 en atack20 är på igång till våren.
Kortade/breddade fotsteg ca 180mm breda nu och kapade i bakkant för att likna Pro XRens fotsteg, även vrålförstärkta så de tål att tucktas, samt borrat hål i dem för att släppa ut snön Halkskydd på ingång!
Nya trailingarmar under konstruktion!
10" höjjare samt rakt styre med hooks och ett par blåa sportech kåpor.
Kylare uppbyggda i tunneln och bakre kylarn borttagen.
Omkapad tunneln i bakkant för en snyggare look, samt en kort förlängning på cirka 10cm.
Polaris Pro XR440 stänka.
Sprillans nya SLP Powder Pro Skidor.
nya avgastätningar i motorn.
Dynan under ombyggnad skall bli högre samt lite kortare och kläs om helsvart.
Tunneln lackad mattsvart samt att fotstegen skall poleras.
Crosshuv på igång till våren.
Mer kommer och bättre bilder!
Köpte en SRX700 98a för ett löjligt billigt pris (Hälften av vad den är värd :evil
Tyvär kan man ju inte köra en original yamma å eftersom alla sa att det var omöjligt att få en SRX till en riktig busmaskin så satte jag igång.
Är ju van polaris Förare så bra fjädring stod högst på listan följande saker är gjorda hitills mer kommer:
Fox racing clicker dämpare i framvagnen i ett par hemmabyggda dämpartorn
43cc mått samt 8stegs click nyrennade och lackade blåa.
Firecat f7 boggie, blästrad/lackad med svarta skenor och resten av detaljerna utom dämpare /boggiehjul yamaha blåa.
Firecat F7 matta 325/35/35 en atack20 är på igång till våren.
Kortade/breddade fotsteg ca 180mm breda nu och kapade i bakkant för att likna Pro XRens fotsteg, även vrålförstärkta så de tål att tucktas, samt borrat hål i dem för att släppa ut snön Halkskydd på ingång!
Nya trailingarmar under konstruktion!
10" höjjare samt rakt styre med hooks och ett par blåa sportech kåpor.
Kylare uppbyggda i tunneln och bakre kylarn borttagen.
Omkapad tunneln i bakkant för en snyggare look, samt en kort förlängning på cirka 10cm.
Polaris Pro XR440 stänka.
Sprillans nya SLP Powder Pro Skidor.
nya avgastätningar i motorn.
Dynan under ombyggnad skall bli högre samt lite kortare och kläs om helsvart.
Tunneln lackad mattsvart samt att fotstegen skall poleras.
Crosshuv på igång till våren.
Mer kommer och bättre bilder!