Har du aldrig portat förut?Sitter och letar nå portnings bilder på skoter cyllar nån som kanske vet av nån?
Bara så man får tungan rätt i munnen när man sitter där själv
Räcker gott och väl med bara läpparna, Polaris har alltid haft bra reedkorgar så ser ingen mening i att byta dessa. monterade Boysen läppar i syrrans SKS700 02a och märkte mycket god skillnad i hela registret samt att gassvar vart bra mycket bättre.
Har du aldrig portat förut?
Om inte så är mitt råd att testa på några andra cylindrar före du ger dig på de riktiga.
Har du räknat ut durationer osv eller kör du bara "på känn"?
Okey ja jag har aldrig köpt en skotertidning tror jag ... läst det mästa på nätet i ställetHar ett minne att i något snowmobile tidning finns det lite info från Tikka ang. portning.
måste bara säga att din skoter kommer gå som ett skollat troll på knark!
Hade själv en trimmad storm, pipor, portning, v-kit och nerdrevning. Den rörde på sig! Ska bli sjukt kul och hemskt intressant att följa det här!
Vart beställde du ifrån?Hehehe okey Jo det var härlig sång iden... Fasiken vad jag längtar tills prylarna kommer och man har fått ihop den!
Om ca 1 vecka trodde dem att jag skulle ha kolvarna, packningsatts, boysen, insugsgummin Blev dock rätt dyrt men när jag sätter ihop den kommer den vara som ny!!