haha, men varför inte ha försvarets hudsalva i stället, den kan man tydligen både äta och tända eld med....och lypsyl faktiskt ( lät kanske lite gay, men har typ konstiga läppar så ibland är det guld värt o ha med det )
gaha trodde det bara var jag som har så mycket grejer med mig när jag far ut och kör,frugan brukar fråga hur många dagar jag ska vara borta.Har en hel väska full med allt möjligt.
Kniv, tändare, klas, förstärkningskläder, plånbok (kreditkort och kontanter. Självklart körkort, terrängkort och annat som finns i en plånbok), mobil, gps, eltejp, ståltråd, ficklampor, multiverktyg, kamera, kraftigt spännband, yxa, vatten, fika om det behövs, kåsa, värmekuddar, arbetshandskar, mössa osv.
jaha hehe ;Pfall jag skulle krocka ofc :hmmmm:
nejdå men om man skulle behöva bogsera eller nått
sant! själv tycker jag nog att less is more och har nog lite i underkant med grejor ibland men är man bara uppfinningsrik så kan man lösa det mesta ändåfan va många har med sig mycke när dom far och kör
Glömde bort att nämna det!Rätt lustigt att ingen har med sig 1'a hjälpen påse typ.
Varför inte?gaha trodde det bara var jag som har så mycket grejer med mig när jag far ut och kör,frugan brukar fråga hur många dagar jag ska vara borta.