Ruff riders. vad tycker ni

froomelom

Välkänd medlem
1 sept 2008
342
1
16
lule
Ja. här tycker jag RR ska diskuteras. om des filmer osv

jag tycker 2:an av filmerna är bäst. lagomt mycke annat än skoter, inte för mycke annat fuleri:D
 

froomelom

Välkänd medlem
1 sept 2008
342
1
16
lule
jo 4:an är för mycke annat än skoter. å för lungt. sen 1_:an har man typ bara sätt på en eller två gånger för att den är svår å få tag i
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Jag tycker att tvåan är den klart bästa med bäst redigering och musik;) Ettan gillar jag så den kommer tvåa:)
Det enda som var bra i trean var när bodin slog den där världsrekordsbackflippen:eek:
 
R

Robin

Det är väl inte problemet? Bodin är ju helt klart den personen som tekniskt sett är överlägsen mest utvecklad.

Dock är hans engelska kass vilket jag tror kan vara orsaken till att så många lessnat..
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Det är väl inte problemet? Bodin är ju helt klart den personen som tekniskt sett är överlägsen mest utvecklad.

Dock är hans engelska kass vilket jag tror kan vara orsaken till att så många lessnat..
Njae engelskan var inte det jag hängde upp mig på, satt snarare o skrattade åt hans uttal :p

Men just att de klippte in hans ***** intervjuer och kring tjafs hela tiden, ok om de har mycket Bodin när han kör men lika mycket var bara när han reste runt eller satt i en solstol, typ...

Förövrigt: 2:an äger :beer:
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Håller men... en Bodin interjuv extavagansa va lite överdrivet... hade filmen hetat "Mitt liv som Bodin" så ok men nu va det juh ändå Ruff riders man kika på. men för övrigt en bra "åkfilm"
 

RilleJ

Välkänd medlem
26 dec 2008
304
0
16
Piteå
Jag tycker det är kul att se allt dom sjukar sig :)
Men smaken är som baken, och tur är väl det ;)
 

froomelom

Välkänd medlem
1 sept 2008
342
1
16
lule
jo jag känner många som gillar när de härjar, så de är ju bra att de härjar lite då. men itne för mycke. sen var det jobbigt med alla interjuver med bodin. om det inte hadde varit så många så, vist
 

RilleJ

Välkänd medlem
26 dec 2008
304
0
16
Piteå
jo jag känner många som gillar när de härjar, så de är ju bra att de härjar lite då. men itne för mycke. sen var det jobbigt med alla interjuver med bodin. om det inte hadde varit så många så, vist
Jo, det tycker även jag var lite jobbigt.
Sett 2:an nu btw, den var grym tycker jag!
Nån som har nå tips på andra, liknande filmer ?
Gärna svenskar med det spelar inte större roll :cool:
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Jag hade halvhöga förväntningar på RR4. RR3 var ju trots allt på gränsen till mycket bra. Introt var imponerande. Klippningen höll som vanligt hög klass. Fotot var bra och ibland mycket bra. Riktigt snygg åkning. Sen lyckas de kombinera halvbra åkning med skitbra foto ibland så att det blir de scenerna man gillar mest. Men sen tabbar de sig. Att klippa in Bodin på ett 20-tal OLIKA ställen i filmen sägandes nåt meningslöst på ENGELSKA. Hade varit helt okej med det där intervjuformatet om de hade gjort det en gång och man får lite Napoleonkomplexkänsla när han tvunget måste tala engelska. Enahanda musik men ibland får de in lite fullträffar.