Beställ dom från 05ans 800 då får du garanterat rätt giljotin. Men beställer man med det gamla artikelnummret så ska man ändå få den nya rostfria men det kan ju vara så att dom har den gamla i alu hemma och då kan du ju tänkas få den. Så det bästa är att ta den från 05ans. Artikelnummer: 5134492Till en 800 ves 03. Går det inte att ta giljotiner från nyare maskiner.
Polaris utbytes giljotiner till min har inte de samma artickel nr som någon nyare maskin.
finns ett kitt men tror det är per giljotin, art nr 5134492 nummerändrat till 2202838 kitt-ss guillotine w/springs à pris 1286 :-:hmmmm2:tror det står SS vid artikelnummret eller om det är före nr,anledningen som jag tror att nummret skiljer är att polaris har ett färdigt KIT som inkluderar gummibälgen giljotinen 1 packning och 2 fjädrar minns inte riktigt men jag tror att det kittet gick på 2500kr för 2st alltså 1250kr st
VALVE-GUILLOTINE-800 SS,MACH (5134492 SS = stainless steel
:argue: :fencing:köpte två kitt härom dan,de som följer med e giljotinen,bäljen,packning,rosa fjäder för prox medfler å gul fjäder som e längre för rmk
du har så rätt ! har bytt giljotin på brorsans skoter och jämförde den med en polares switchback 700 -04 och dom var ej lika pro xr 800 hade bredare giljotin än switchbacken. kanske därför andra fjädrar. vet inte hur det är på andra 700or.:argue: :fencing:
Jag köpte 2 giljotin-kit igår och monterade dem... enligt packsedeln så ska det vara DEN LÄNGRE GUL/GRÖNA fjädern till Pro X/ X2... Till längre maskiner typ RMK ska det vara den (KORTARE) ROSA fjädern.
Jag var ut en vända och tyckte att den gick bra med dom gulgröna fjädrarna...
Är min packsedel fel eller har Freddson bara skrivit fel? :hmmmm2:
Fick mina nya från vår ÅF i Övik idag, och på min packsedel stod det precis samma som på din.:argue: :fencing:
Jag köpte 2 giljotin-kit igår och monterade dem... enligt packsedeln så ska det vara DEN LÄNGRE GUL/GRÖNA fjädern till Pro X/ X2... Till längre maskiner typ RMK ska det vara den (KORTARE) ROSA fjädern.
Jag var ut en vända och tyckte att den gick bra med dom gulgröna fjädrarna...
Är min packsedel fel eller har Freddson bara skrivit fel? :hmmmm2: