Vad fick du betala?...rev ner min -08 warrior i helgen och monterade kit från tracksusa (345-365), supert kit som passade perfekt. Beställde kit plus 44 back country, kostade detsamme som bara mattan här i sverige.
Tack på förhand / Rizzzo
Vad fick du betala?...rev ner min -08 warrior i helgen och monterade kit från tracksusa (345-365), supert kit som passade perfekt. Beställde kit plus 44 back country, kostade detsamme som bara mattan här i sverige.
Tack! En medlem på totalyamaha rekomenderade denna kille http://www.hartmaninc.com/9143 Track - $599
YAM 204 - $105
UPS Expedited - $275
Wiring Fee - $15
Betalade med wire feed istället för med kort, kändes säkrare, dollarn går ju upp och ner samt att det tillkommer moms på runt 1900sek.
Jag mallade av skenan och skickade den till finnen mad mått på profilen, enligt dem så passar deras förlängare från rx1. Har beställt. Kommer troligen början av december, så även mattan och div beställda delar, passar på att renobera dämparen samt byta alla bussningar i boggien.Frågan du ska ställa dig är om det är samma profil på Monoshock och proaction boggien. Tror inte det, men är inte säker. Korta och långa monoshocken är samma profil. Men sen finns ju tom 04 proaction sen dual shock och monoshock..