L
lol92
Vill ha skönt ljud till en crossfire 6 -07 ska man ha den orginal eller ska man köpa nå till den?
haha man ska aldrig köpa en slutburk. dom låter nog gött ändå och så blir bara alla så ***** förbannade på ALLA skoterförare, även om det bara är några enstaka som kör med burk.men om man vill leva om lite va ska man köpa för en slutburk?
Håller med 100%'igt !Han vela ha hjälp med en slutburk, ingen åsikts predikan......
Han frågar faktiskt även mo han ska ha original eller ljudslutburk. Läs första inlägg.Håller med 100%'igt !
Lägg ner allt snack.
Har ni inget att tillföra "frågan" han hade så svara ej i tråden.
.
okej tackarDet verierar från märke till märke. Till Arctic tycker jag att du ska satsa på Speedwerx pipor. Har aldrig hört nått dåligt om dom och många tävlingsförare i USA/Kanada verkar föredra Speedwerx.
Det verierar från märke till märke. Till Arctic tycker jag att du ska satsa på Speedwerx pipor. Har aldrig hört nått dåligt om dom och många tävlingsförare i USA/Kanada verkar föredra Speedwerx.
Speedwerx är bra men produkter från tex bikeman och D&D är enligt mig minst lika bra , att speedwerx står på "alla" tävlingsmaskiner är för att arctic har dom till att trimma deras PRO maskiner inte för att 99% av förarna har valt dom , ... dubbelpipor är heller inget du ska satsa på svårare att justera in och behöver desutom boondocker box , en singelpipa med y-rör är enligt mig betydligt bättre , du kan ju börja med att kasta bort ljudisoleringen som sitter under huven och i baljan då låter den lite mer å blir dessutom lättareokej tackar