importera skoter - (BLEV LURAD)

Ingen skoter

Medlem
27 jan 2009
8
0
1
Sv: Brådskande!, importera skoter

Ne inga pengar lär man få men om han åker ditt räcker länge för mej
det är förjäv att man aldrig ska kunna lita på folk :mad:
 

DickMeaen

Medlem
15 jan 2009
10
0
1
Umeå
Sv: Brådskande!, importera skoter

Man kan inte anlita nån H-A som får driva in pengarna och behålla dom med eller:evil::evil::evil: fast der är nog någon målvakt bakom det hela.
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Sv: Brådskande!, importera skoter

Tyvärr brukar det vara så att även om polisen får tag på personen så har dom ofta stora skatteskulder och har lurat massor med folk så att de aldrig kommer få råd att återbetala.

Jag köpte två hårddiskar för 2000:- av en skojare för några år sedan, tror det var år 2001. Vi som blivit blåsta spårade upp honom och såg till att få fast honom.

Han dömdes till 4 års fängelse tror jag det var och han är ute igen nu.

Men fortfarande har jag inte sett några pengar, men mitt ärende ligger hos kronofogden.

Jag har dock inga förhoppningar om att någonsin se de pengarna igen.
Åkte på samma skit när flickvännen ville köpa en mobiltelefon. Ärendet ligger hos kronofogden men lär aldrig se pengarna. Blir ju ränta på pengarna med. Men hon åkte dit iaf. Se till att anmäla och hoppas. Chansen finns alltid att du får tillbaka pengarna.
 

moggelito76

Välkänd medlem
6 dec 2008
120
0
6
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

Sök upp fanskapet, visa han hur bra det är med hela knäskålar, hostar han inte upp slantar då visa han även att hälsenor kan vara bra att ha. Dyker det inte upp några pengar nu så får man väl plocka med sig de av värde han har hemma. Sen lär han nog fundera en extra gång innan han tänker ge sig på affärer igen.:evil:
Så skulle nog jag gjort iaf.
 

buschman

Medlem
27 jan 2009
24
0
1
Sv: Brådskande!, importera skoter

Larsen bil & båt.... Vilken bluff.

Hör att det inte bara är jag som blivit lirad av den där snubben.....
Satt in 8000 kr igår och kom överrens om att höras av senare och skulle få bekräftelse men nu har inget hänt å allt är borta på blocket... Hans företag verkar inte existera längre...

Vi har polis anmält grejern. Är de fler som gjort de? Några tips hur vi ska sätta dit killen?

/ Micke från jämtland
 

buschman

Medlem
27 jan 2009
24
0
1
Sv: Brådskande!, importera skoter

har nu kontaktat blocket och frågat om hjälp om uppgifter om han ev. angivit när han registrerade sej på deras sida. Sagt att vi är flera som blivit lurade och att de är polisanmält från mej.

Vi måste sätta dit killen...... Detta är riktigt stolpskott alltså......
 

buschman

Medlem
27 jan 2009
24
0
1
Sv: Brådskande!, importera skoter

har dem flesta uppgifter om killen... Ringt alla nummer han äger å har. Gubbe på 53 år, rik lär han va men fängelse ska han få.....
 

Ingen skoter

Medlem
27 jan 2009
8
0
1
Sv: Brådskande!, importera skoter - (BLEV LURAD)

Finns många trevliga killar som gärna skulle hälsa på om det finns något att hämta :evil:
 

FusionStralle

Aktiv medlem
15 sept 2008
90
0
6
Boden
Sv: Brådskande!, importera skoter - (BLEV LURAD)

Hade man blivit blåst hade man ju farit ner och knackat in knäskålarna på gubbjäveln.. det är mitt tips!
 

buschman

Medlem
27 jan 2009
24
0
1
Sv: Brådskande!, importera skoter

Alla som blivit lurade. Vet ej om de är någon hjälp till polisen men spar alla pappaer ni har om uppgifter om pengar ni satt in på konto nr etc om polisen behöver några uppgifter vid senare tillfälle.

/Jämtlands micke
 

DickMeaen

Medlem
15 jan 2009
10
0
1
Umeå
Sv: Brådskande!, importera skoter - (BLEV LURAD)

Vad tror ni? Är det verkligen Finn Larsen som är boven eller är det någon helt annan person som är smartare än så, och ger ut sitt personnr? han verkar ha stängt det fasta telefonnr sedan i eftermmiddag.
 

buschman

Medlem
27 jan 2009
24
0
1
Sv: Brådskande!, importera skoter

Lär va svårt att hotta igen när hans fima är skriven i bostadsrätts område. Tror knappast han är så dum att han skriver firman på hemadressen om han ska lura folk hahah... Lär finnas i danmark skulle jag tro om ja får gissa.
 

buschman

Medlem
27 jan 2009
24
0
1
Sv: Brådskande!, importera skoter - (BLEV LURAD)

killen jag pratade med iaf bröt ju på danska så de tror jag inte. tror att de e denna person.
 

Aquafresh

Aktiv medlem
6 apr 2008
78
0
6
Sv: Brådskande!, importera skoter - (BLEV LURAD)

Alltså har han lurat folk enbart på det här forumet på 48k! Han har dragit in en ***** massa pengar den här killen...
 

buschman

Medlem
27 jan 2009
24
0
1
Sv: Brådskande!, importera skoter - (BLEV LURAD)

Alltså har han lurat folk enbart på det här forumet på 48k! Han har dragit in en ***** massa pengar den här killen...
Jasså har inte läst alla personers inläg men trode de var 3 st bara på 32 000 men då är de fler ändå.