hehe aahaha då har du fått ett år på ena skotern o blivit av med ett år på den andra.. går som jämnt upp då
Läs inläggen....Onsdag..Tisdag nu, hur har det gått Borge?
Tyvärr så verkar det mörkt även enligt borge själv...[FONT=Verdana, Arial, Helvetica]Jag är en av offren, men bor alldeles för långt för att inte boka in min resa dit. Bor 115mil därifrån. Jag köpte två stycken snöskotrar av honom och la in en handpenning på 16000, känner mig givetvis väldigt dum så här på efterhand. Men du var alltså där? Hur såg det ut och fanns det någon som var där inne? Såg det ut som om någon hade varit där något? Tänkte om man kunde få tag på killen för att han svarar inte på sina andra nummer längre!! Vill ha mina pengar! VÄLDIGT tacksam för hjälp!![/FONT]
:hmmmm: Tis 27 jan? är det väl ändåLäs inläggen....Onsdag..
Vilken j-a TARM, alltså! Så sugigt så det droppar om det...Lurad även jag med! (Fan va sugit) lätt å vara efterklok. Gjort en polisanmälan men vetefan vad som händer, får förmodligen inte tillbaka pengarna iallafall. Tur man lever iallafall. Man undrar just om han dragit utomlands eller nått, konstigt när man ska blåsa folk på handpenningen att man även får ett kvitto på /Bluff\ handpenningen.
ingen annan som har några bra begagnads tips på en bra skoter i 40k klassen.