Nya Maskiner 2010

S

StoxResearch

Det där på sidan, är det en "air duct" för att leda luft genom eventuella luftkylare? Säkert liknande på andra sidan med.

Faschinerande att se hur ett företag som var nära nog uträknat och utslaget för bara några få år sedan kan resa sig så snabbt igen och vara superhett, :) Job well done!

EDIT: Nu börjar folk gissa att motorn kanske är placerad baklänges som på Blade. Ifall det är sant så blir det ett monster! Gyroverkan hjälper dig i kurvorna istället för stjälper dig, :) Bakåtroterande motorer kommer att komma förr eller senare, kanske det är dags nu, :D

S

StoxResearch

Fyyyyy faaaaaan. Är nog mer impad av det här än när XP släpptes. Nu saknas bara DI och/eller bakåtroterande motor sen är de andra sååååå avhängda, :)

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
Har ni inte förstått det än? Dagens skotrar ska inte vara snygga, de ska fungera, :p Jag tycker Polarisen ser helt brutal ut iaf.

Många verkar gnälla att det liknar en XP kopia. Jag tror att det kommer att se ut så framöver för det mesta, det är så de ska se ut helt enkelt. Samma sak med Quads, de ser väldigt lika ut numera. Varför lägga till en massa plast bara för att ändra designen? :)
trodde du va liberal stox..

S

StoxResearch

majkel:
Huh? Om du syftar på att jag berättar åt andra min åsikt så är det ingen motsättning i det, fullt tillåtet. Det som INTE är tillåtet är att införa lagar/regler för att tvinga på andra sin åsikt och/eller begränsa deras frihet, :)

Jaja, åter till ämnet!

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
majkel:
Huh? Om du syftar på att jag berättar åt andra min åsikt så är det ingen motsättning i det, fullt tillåtet. Det som INTE är tillåtet är att införa lagar/regler för att tvinga på andra sin åsikt och/eller begränsa deras frihet, :)

Jaja, åter till ämnet!
ok stox ville bara höja pulsen på dej,mensåg nånstans att du titulera dej som liberal, fick det inte att gå ihop med en man som har så mkt klart för sej,.men nu när jag tänker efter så kan ju ordet liberal inefatta så mkt.

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16

Rush Rmk kanske??
Det ÄR en Ski-Doo med Poo framdel..den är mycke dåligt photoshoppad. Kolla under buken på den, där ser man var Doo framdelen var innan han redigera den. Sen är de ju XP dyna, tank, tunnel, boggie och stänka. Inte snyggt gjort :p

TLK

Välkänd medlem
27 dec 2007
350
0
16
Gällivare
I brist på annat att göra slänger jag väl upp mitt "bidrag" till RMK 2010 ;)

Edit: Bildbyte

4

426H

Det där ser ut som dom har shoppat in en summit bakdel :) Men framtill ser ju Polaris riktigt grym ut, kan dom ha sneglat liiiiite grann på Ski-doo? :D
Jo, framtill ser den riktigt grym ut, precis som en xp!:D Tycker då ändå att den ser mer och mer "rätt" ut ju mer man kollar. Riktigt kul att poo vågar satsa på en så radikal design. Vore riktigt kul om det funkar i praktiken.