bästa spelen till PS3

B

Biosteel

de är helt sant grafiken är bättre på xbox än ps3. =) de förnekar jag inte. rätt så tydlig skillnad också av de jag sett : p
men låt oss inte göra det till en tävling, känns som att nörd nivån stiger till skyarna ; )


nej då inte alls ville vara visa de så folk vet skillnaden :)
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
nej då inte alls ville vara visa de så folk vet skillnaden :)
Sedan när blev något revolutionerade något som automatiskt blev bra?
(Jag förnekar inte den nya tekniken, men att påstå att xbox spöar skiten ur ps3 grafiskt sett är ganska överdrivet imo)
Nejdu, den enda anledningen till att välja xbox är pga tiden sedan lanseringen.
Speltillverkarna har haft tid på sig att optimera klumpen till skillnad på ps3an.

Vänta något år eller två och dra upp ämnet igen så får vi se vad du tycker.

Spelkvalité + grafik = bra konsol.
Spelkvalité kommer xbox halta efter på. Grafiskt sett är det jämnare om en liten fördel till xbox (men läs ovan, ge ps3 något år).
 
B

Biosteel

Sedan när blev något revolutionerade något som automatiskt blev bra?
(Jag förnekar inte den nya tekniken, men att påstå att xbox spöar skiten ur ps3 grafiskt sett är ganska överdrivet imo)
Nejdu, den enda anledningen till att välja xbox är pga tiden sedan lanseringen.
Speltillverkarna har haft tid på sig att optimera klumpen till skillnad på ps3an.

Vänta något år eller två och dra upp ämnet igen så får vi se vad du tycker.

Spelkvalité + grafik = bra konsol.
Spelkvalité kommer xbox halta efter på. Grafiskt sett är det jämnare om en liten fördel till xbox (men läs ovan, ge ps3 något år).

jag sa aldrig att den spöade skiten ur den men om du har svårt att läsa så e inte de mitt problem ring synsam isf. jag sa att xbox slår ps3 på fingrarna när det gäller grafiken främst för snabbare busshastighet och utökat minne som delas med den övriga konsollen. så därför är grafiken bättre så börja inte jiddra en massa skit om grafiken. jag vet det . du vet det . alla vet det. starta inte en diskution om nånting som du inte har en aning om. ps3 prollekraft är oerhört mkt starkare det vet jag men i de här fallet så föredrar jag nintendo wii:bootyshake:
 
B

Biosteel

dessutom ville jag inte göra de här till någon tråd där vi jämför konsoller utan grabben frågade efter spel men du bad ju om att få veta sanningen.
 
B

Biosteel

och med dom orden så tackar jag för mig i denna tråd så e de slutdiskuterat om grafiken och ni kan återgå till topicen.
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Varför grafiken upplevs bättre till xbox 360 är för att utvecklarna har MYCKET lättare att programmera till den jämfört med PS3, detta innebär att mycket av PS3:ans Cell processorkraft går till spillo..Så var även fallet med PS2
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
MEN GE UPP MEN KONSOLL JÄMFÖRANDE .. jag fråga om bra spel till PS3 inte 360 eller wii och ingen jämförelse . vi ll ha tips inget annat så ge upp om ni vill snacka om annat !