Haha aj gjorde det mest ont på dig eller skotern?hur svårt kan de va S: gjorde de sj med en mountain. iof så gick hela plastbågen bak sönder men :S
Haha jo då är det rikigt bra fäste läskigtallts jag fick inte skoter direkt över mig utan vi satt 2 st på dan innan hade de varit tösnö och vi e ute och kör i minus 10 grader du kan ju sj tänka dig fästet då när de ha varit tösnö . så far ut ha värmt upp skoter fint och så och polaren hoppar på och jag e ju som jag e så nyper fullt och pang säger de skotern står rakt upp och sedan faller som bakåt och åt sidan så vi klara oss men bra sjukt ändå så snuskigt fäste de va ute alltså..
Jag vet men den passa bra in i ämnet iaf Jag stod faktiskt på bågen precis innan den bilden togs så jag släpte på gasen.. därför det inte sprutar så mycket snö från fram i tunneln. Hade jag hållt full gas så hade man juh knappt kunna se mattan pga snö som skottas fram i tunneln.den där bilden är väl inte att stå vertikalt? ser ut som ett vanligt skidlyft.
Vad ändrar man i boggien för att få sånna res?Inte riktigt rakt upp,men det närmar sig:
Skotern är helt original.
Haha jo då är det rikigt bra fäste läskigt