Du har inte provat bägge sorterna va?Det är mycket bättre att köpa plastbelag på skidorna, mycke billigare och samma effekt
Mer matematik...Alltså, jag fick mina plastbelag för 300 spänn, ganska billigt då det var arctic cat orginal, men ändå. Ett par nya skidor kostar väl runt typ 3600. Det blir med enkel matte 12 ggr så dyrt, och helt ärligt tror jag inte dom där skidorna är 12ggr bättre än mina plastbelag.
Slutsats: Inte Prisvärt!
HAHAHAHA!Mycket bra svar du hade där :ciao:Mer matematik...
Att köra vidare med originalskidorna kostar 0,-
300,- är oaädligt mycket mer än 0,- (300/0 = division by zero = oändligt).
Så frågan är, är plastbelagen oändligt mycket bättre än original? Troligen inte. Slutsats: Inte prisvärt.
Med ovan vill jag säga att resonemanget är felaktigt. Om orignal inte duger så är 300,- för plastbelag prisvärt ändå. Likaväl, om plastbelag inte duger så behöver inte SLP PP vara 12ggr bättre för att vara prisvärt.
Jaha så du menar att 300/0 blir oändligt? Smiiid. Alltså För det första kan man inte ens dela ett tal med 0 och du kan ju inte säga att det blir oändligt när det inte går, Smart jens. För övrigt så handlar det om att göra saker bättre för en pris summa, inte göra saken samma för inget. Skidor har du ju hur som helst, det är förbättringen som man sätter värde på.Mer matematik...
Så frågan är, är plastbelagen oändligt mycket bättre än original? Troligen inte. Slutsats: Inte prisvärt.
Med ovan vill jag säga att resonemanget är felaktigt. Om orignal inte duger så är 300,- för plastbelag prisvärt ändå. Likaväl, om plastbelag inte duger så behöver inte SLP PP vara 12ggr bättre för att vara prisvärt.
Ingen kommentar, jag hade delvis fel men min poäng kvarstår: De måste inte vara 12ggr bättre för att vara ett bra köp.Jaha så du menar att 300/0 blir oändligt? Smiiid. Alltså För det första kan man inte ens dela ett tal med 0 och du kan ju inte säga att det blir oändligt när det inte går, Smart jens. För övrigt så handlar det om att göra saker bättre för en pris summa, inte göra saken samma för inget. Skidor har du ju hur som helst, det är förbättringen som man sätter värde på.
Med att ha sagt att du alltid har skidor betyder ju det att plastbelagen är bättre än att köra utan dom. ( där kan man säga att dom är oändligt mycket bättre eftersom att du alltid MÅSTE ha skidor )
Mer matematik...
Jaha så du menar att 300/0 blir oändligt? Smiiid. Alltså För det första kan man inte ens dela ett tal med 0 och du kan ju inte säga att det blir oändligt när det inte går, Smart jens. För övrigt så handlar det om att göra saker bättre för en pris summa, inte göra saken samma för inget. Skidor har du ju hur som helst, det är förbättringen som man sätter värde på.
Med att ha sagt att du alltid har skidor betyder ju det att plastbelagen är bättre än att köra utan dom. ( där kan man säga att dom är oändligt mycket bättre eftersom att du alltid MÅSTE ha skidor )