Jepps ett kolvbyte måste göras innan den rasar... Man kan kolla hur ringarna är genom att hälla någon matsked 2t olja i tändstifthålen. Stiger kompen så är ringarna slut!
Nu innehar inte alla snöskoterförare den tekniska kunskap som du besitter, som har en fungerande Dubbelturbo på din Kitty Cat. Dessutom var det ju ett förslag från dig att han skulle prova byta dom?
Nu innehar inte alla snöskoterförare den tekniska kunskap som du besitter, som har en fungerande Dubbelturbo på din Kitty Cat. Dessutom var det ju ett förslag från dig att han skulle prova byta dom?
Hahaha, Ja men jag hade inga stift hemma.. men har ju bytt stift, jag bara skrev IFALL att nån hade varit med om det själv eller nått tips om vad det kunde vara.
Hahaha, Ja men jag hade inga stift hemma.. men har ju bytt stift, jag bara skrev IFALL att nån hade varit med om det själv eller nått tips om vad det kunde vara.
åkommorna e många därför bör man byta grundläggande saker först innan man startar en tråd. blir som svårt att få en bra lösning och som nu dessutom tog upp en massa onödig tid för många som har försökt hjälpa i denna tråd.