hjälp, Skotern avgassmäller hela tiden och går inte över 4000 varv,Vad kan det vara?

SC3_Turbo

Medlem
24 apr 2006
18
0
1
varför vändr du dig till forumet och whinar när du inte ens har bytt stifft ? hur ***** lat får man vara:mad:
Nu innehar inte alla snöskoterförare den tekniska kunskap som du besitter, som har en fungerande Dubbelturbo på din Kitty Cat. Dessutom var det ju ett förslag från dig att han skulle prova byta dom?

det har du rätt i man bör iaf börja med att kolla det grundläggande

B

Biosteel

Nu innehar inte alla snöskoterförare den tekniska kunskap som du besitter, som har en fungerande Dubbelturbo på din Kitty Cat. Dessutom var det ju ett förslag från dig att han skulle prova byta dom?

du kanske missade att jag skrev att man kanske ska testa att byta dom innan man kommer hit o whinar ? synsam har fortfarande öppet:stupid:

Rotax454

Välkänd medlem
12 dec 2008
384
0
16
Älvdalen
du kanske missade att jag skrev att man kanske ska testa att byta dom innan man kommer hit o whinar ? synsam har fortfarande öppet:stupid:
Hahaha, Ja men jag hade inga stift hemma.. men har ju bytt stift, jag bara skrev IFALL att nån hade varit med om det själv eller nått tips om vad det kunde vara. :rolleyes:

B

Biosteel

Hahaha, Ja men jag hade inga stift hemma.. men har ju bytt stift, jag bara skrev IFALL att nån hade varit med om det själv eller nått tips om vad det kunde vara. :rolleyes:

åkommorna e många därför bör man byta grundläggande saker först innan man startar en tråd. blir som svårt att få en bra lösning och som nu dessutom tog upp en massa onödig tid för många som har försökt hjälpa i denna tråd. :cool: