Bilder: Modifierade skotrar

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
En riktig värsting som är här i stan. Har tyvärr aldrig sett den in action. Bara när den stått utanför huset.

 

Pontusb

Välkänd medlem
26 jul 2008
158
0
6
Om han inte förstört Dynan och bandtunnelns slut hadde den sätt riktigt fin ut!
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön

tyck den där va lite små härlig :) nån som äger den och inte vill ha den uppe säg till så raderar jag den.
Här är bilden jag menar iaf:rolleyes:

Yes "winter" heter han som har byggt dom på snowest, han är min inspiration till mitt projekt då han bygger sjukt fräscha maskiner... Men jag siktar dock inte på komma i närheten av honom för han kastar ju liiiite mer pengar på maskinerna än vad jag ger samt har lite mer erfarenhet :rolleyes: Och som redan sagts så bygger han maskinerna för att sälja vidare, han har dock visat någon bild på en av de röda som han själv kör...
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
tycker de ser lite ut som den är gjord i PS :hmmmm2:
Antagligen för att de av någon skev anledning plockat bort lyktorna och satt dit konstiga lyktskydd, är iofs även lite konstig skärpa med...
Hängde upp mig det efter det är stock motorn så det är ju knappast för att rymma pipor eller något så jag vette fan varför de gjorde det, spara vikt och enbart köra i dagsljus? :rolleyes:
Aja gillar rushens utseende iaf, och med vanlig tunnel och t.ex PPS boggie har man ju typ en rush iaf...
Rushen har ju dessutom en alu pyramid liknande den som IQR har så den potential att vara starkare än vanliga konsument chassit...
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Är det inte ett ventkit som sitter där istället för lyktor? :)

Ball maskin iaf! :rock:
Jo det ser ut som nått mesh men varför liksom, vet inte vart insuget sitter men den har ju fullgott med intag redan genom retrohuven. Hade det varit en större motor hade det väl varit mer logiskt men nu har alltså antagligen bara gjort det för att det är coolt? Aja troligtvis är det så och det kanske är så, mer jag själv som in i det sista ville ha kvar mina lyktor så jag har väl svårare att förstå varför någon skulle ta bort dem om när det inte krävs :)
Men ja oavsett så gillar jag designen på rushen, men helst då med lyktor :rolleyes: