Bilder: Modifierade skotrar

MrWestberg

Välkänd medlem
15 nov 2009
128
1
6
35
Rissna
Men lägg av....
Det är ju någon som vågar göra något i alla fall. Tycker det är kul att den får en ny boggie istället för att hamna på skroten eller dylikt. :noworry:

De har du rätt i de e ju roligare att våga göra nått med nå gammalt än att bara låta de vara. Det e ju mer utmanande att bygga om nått som de inte finns "orginal" delar till.....Så till er alla som har nått gammalt o funderar att bygga om GÖR DE de e inte bara kul man LÄR sig nått av de :peace: Och till alla andra som inte gillar de kan ju låta bli att titta lr seja nått för man ska vara glad att folk vågar göra nått annorlunda än alla andra..... Har en känsla av att de kommer bli en :fencing:eek:m detta men men :heh:
 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
De har du rätt i de e ju roligare att våga göra nått med nå gammalt än att bara låta de vara. Det e ju mer utmanande att bygga om nått som de inte finns "orginal" delar till.....Så till er alla som har nått gammalt o funderar att bygga om GÖR DE de e inte bara kul man LÄR sig nått av de :peace: Och till alla andra som inte gillar de kan ju låta bli att titta lr seja nått för man ska vara glad att folk vågar göra nått annorlunda än alla andra..... Har en känsla av att de kommer bli en :fencing:eek:m detta men men :heh:
Fortsätt i den stilen, alltid kul att se att någon gör något. :beer:
Dessutom, en Ski-Doo är ju alltid en Ski-Doo. Finns ju inge bättre, ny som gammal. :D
 

MrWestberg

Välkänd medlem
15 nov 2009
128
1
6
35
Rissna
Fortsätt i den stilen, alltid kul att se att någon gör något. :beer:
Dessutom, en Ski-Doo är ju alltid en Ski-Doo. Finns ju inge bättre, ny som gammal. :D

Tänkte de :lol: kan ju inte ge upp för lite motstånd :p Det känns ju bra att man får stöd av nån iallafall som kan uppskatta en gammal skoter. De kommer mer bilder senare :kev:
 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Måste vara längesen du såg en riktigt, hel skoter Nisse. Det där är ju en motor, ingen skoter. ;)

Hehe, nämen såg himla trevlig ut den där spisen måste jag säga. :biggrin1:
Har du nå info om den?
 

Erik - RX1 GT

Välkänd medlem
14 mar 2009
118
0
6
Måste vara längesen du såg en riktigt, hel skoter Nisse. Det där är ju en motor, ingen skoter. ;)

Hehe, nämen såg himla trevlig ut den där spisen måste jag säga. :biggrin1:
Har du nå info om den?

och snart är snön här....
jag som känner mig stressad för att få ihop xenonljuset i tid till snön....

ps jag bor i värmland....