jo mye irriterad, men vill inte börja kapa och montera better boards kör med gummiklubbaNä jag har inte tyckt det varigt ett problem häller om det varigt efter en bra stunds åkande.... men det e ju som sakt hela tiden!!
Better boards värkar ju vara en bra lösning faktiskt. Men det e ingen fler lynx revo åkare som känner igenn problemet?
Jag upplever samma.... Jag har en gummiklubba med mig.Nä jag har inte tyckt det varigt ett problem häller om det varigt efter en bra stunds åkande.... men det e ju som sakt hela tiden!!
Better boards värkar ju vara en bra lösning faktiskt. Men det e ingen fler lynx revo åkare som känner igenn problemet?
Jag gjorde ett riktigt bond-mek på Summiten och drog upp lite bultar genom hålen i fotstegen. De sticker upp kanske 5-8 mm över sidoförstärkningen i fotstegen.
Funkar kanonbra + att man bara kan skruva ut dem när man ska sälja, slipper kapa & joxa så mycket. Inte skönt om man har tunna sulor dock...skulle ut och testa en sväng i sneakers och höll på att dö av "fotbehandlingen". Men med skoterbootsen märker man det inte.
Och visst, snö packas det ändå, men det bli inte halkigt eller i vägen.
Ett tips bara!
Från variatorsidan så kommer det ju lite varmluft som gör att det blir förb*nnat isigt.Bara en liten tanke när så många har problem, kommer de mycke varmluft nånstans från motorutrymmet så att de värmer fotstegen? Gäller de båda fotstegen lika mycket?