Jo, men det gäller ju för -09 också...Är det bara jag, eller är 600 e-tec och 800 power tek skrämmande lik varann ? :hmmmm2:
Är det inte nå fel där? Är ju en kort maskin som visas på bilden...En X-trim RE 800 låter ju ungefär som den perfekta skotern för våra breddgrader, ska bli kul att se om den kommer ha samma dämperi som den korta och gärna en 44as matta
Jopp, det är en kort på bilden, förmodligen har dom inte meckat ihop nån X-trim RE för att fota ännuÄr det inte nå fel där? Är ju en kort maskin som visas på bilden...
Jopp, det är en kort på bilden, förmodligen har dom inte meckat ihop nån X-trim RE för att fota ännu
Dem har bytt bild tror jag sen folk reagerade på det. Förut var tunnelförlängningen mycket kortare och dynan var av samma modell som på sportmaskinerna.Nä, nu ser jag. det är inte änns någon tabbe... det är inte den korta på bilden... kolla boggin... 3:e och 4:e boggihjulet sitter längre ifrån på x-trimen än på den korta, så det är så... x-trim 800 PT ser nästan ut som den korta... coolt... undra varför dom inte kört de på 600 också
Jag skulle gissa på att dämparna är av samma typ som på dem kortare RE-modellerna på -10.vad är skilnaden mellan -09xtrim 800 sc och -10 xtrim 800 re förutom lägre ruta?
Stämer..kommer med de styvare dämpar artilleriet d.v.s samma som på Korta..Tycker den ser hel grym ut,väcker ett stort vill ha begär..bara jag som inte får specen på x-trim att funka??funkar på finska men..:hmmmm:Jag skulle gissa på att dämparna är av samma typ som på dem kortare RE-modellerna på -10.
Du är inte ensamStämer..kommer med de styvare dämpar artilleriet d.v.s samma som på Korta..Tycker den ser hel grym ut,väcker ett stort vill ha begär..bara jag som inte får specen på x-trim att funka??funkar på finska men..:hmmmm: