Atv tråd..

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
gjorde lite nytta idag med fyrhjularn, drog skotern till en lite bättre tillfällig förvaring. Så nu har jag kört 200m atv i år :)
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Var och körde lite idag, inte allt för långt men kul var det =)

En bro som man just kom över, inte byggd idag så att säga..


Sen en polare som körde med ett kinarackel och var ganska duktig på att köra fast, sen körde jag ner och upp för bäcken med 700an utan problem, det var roligt och lerigt :rock:


måste köpa mer soppa! :beer:
 

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
Fan! va ute å körde idag å knäckte bakrebär armen på min kina :( de va ju bara skit rör dessvärre..Kan man köpa ny bakdel till den alltså från motorn bak till däcken?
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Jockegubben: har ni varit nå i mårdsel å kört med Jonas Eriksson å den där Tommy vad han nu heter? Tänkte dom har ju 4hjulingar å dom verkar ha kul hehe =)

/F
 

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Jockegubben: har ni varit nå i mårdsel å kört med Jonas Eriksson å den där Tommy vad han nu heter? Tänkte dom har ju 4hjulingar å dom verkar ha kul hehe =)

/F
Jo, Hörde att jonas köpt sej en arctic 500a nyligen..

De är väl körning planerad med Jonas i helgen tror ja i boden, får se om ja släpar ner pollen eller om jag bara blir passagarare..=)
 

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina
nu har racklet gått sönder igen. va kan de vara för fel när den går igång men när man gasar så dör den? skit i förgasaren gissar jag på men min kusin säger att de kan va kammaxeln? nån som har en aning