Fint mä en atv tråd!:rock: Vill ut å köra ja mä nu,men har kört sönder drivaxeln!:bawling:
vad har du för atv ? =)
Fint mä en atv tråd!:rock: Vill ut å köra ja mä nu,men har kört sönder drivaxeln!:bawling:
haha jo framdämparna är inte dom bästa men de är skit kul att köra och min är de då inge fel på (än)Jag är emot alla kines ATV, grannen köpte en och tror den var inne på verkstad mer än han körde. Tror fan fjädrarna till dämparna var av plast... Är emot allt motordrivet som är "Made in China" Edit: Glömde berätta vad jag har för ATV Polaris Sportsman 800 -06. Går billigt och är stark som en oxe!
Polaris Sportsman 800 -06. Går billigt och är stark som en oxe!
De enda ATV man kör är när man drar fram älgarna. Men de är grymt roligt att köra. Vi har en Kodiak 700 eller vad dom heter, Yamaha.
Nepp, den har inte krånglat något faktiskt!har funderat på en 800a, eftersom att mina polare kör T-kisse 1000 så blir man ju lite ifrån körd när vi förflyttar oss efter vägar osv, i terrängen skiljer de ju inte så himla mycket..
har den racklat nå för dej ?
okej, kanske man skulle skaffa en sån då.. : )Nepp, den har inte krånglat något faktiskt!
Synd att detta forum inte har någon funktion så man ser vilka som har Citrerat en. Skulle varit praktiskt..:argh:
ska bara säga att alla som funderar på att köpa polaris så ä dom kul å bra tills dom börjar gå sönder då delarna ä svindyra! ja har köpt grejer för 7000kr den här vintern till min.