Gissar på att variatorn var dålig(bussningar, rullarna etc)En fråga när det ändå handlar om MM i den här tråden.
En kompis till en jobbarkompis hade en MM för några år sedan och han fick endast upp den i 120km/h. Visst måste dom gå fortare? Jag tror iaf att det var nå fel på hans maskin.
Min toppar runt 120-130 Km/h Men de går rätt fort dit!ja dom går fortare !
De e ju så de ska va!Min toppar runt 120-130 Km/h Men de går rätt fort dit!
11 länkar STD..? är 99% säker att de sitter 13W kjejdaHehe, satte nyss ut den nya huven på Bl****t för 2000 spänn. Två napp på 8 minuter...nytt rekord för mig iaf!
Förresten, nån som vet om en 13-länkars kedja passar? Det är ju 11 länkar standard. Ska köpa i morgon.
Personligen tycker jag att trippmätaren står på noll snarare är ett dåligt tecken än en vacker syn. Nog för att större delen av mätarna är skruvade, men det brukar ju gå att få ett hum om hur långt skotern gått ändå. Har de däremot stoppat ner en helt ny mätare är det ju inte längre lite fusk. Känns som att det borde finnas något att dölja.Precis, men grejen är att jag fick med en flånkarns ny huv på köpet! Komplett med mätare, kablage, rubbet! Trippmätarna står på 00000, en vacker syn.
Tyvärr har pappsk*****na lyckats göra en del "förrådsrepor" på den, men den borde ändå vara värd några tusen tycker jag.
Det vore ju bra isf, för jag köpte en 13W-kedja igår. Men i Duells mfl ser det ut som om 11 skulle vara std.11 länkar STD..? är 99% säker att de sitter 13W kjejda
Ahh, precis vad jag ville höra. Alkylatbensin is the shit, minst hälften av illalukten försvinner.JAAAAAAAAA
Jag har aldrig någonsin tankat annat än bf95 i mina skotrar och jag har kört yamaha,lynx och polaris utan problem i snart 20år. (bl.a mm700)