vart ska alla i påsk?

  • Trådskapare Deleted member 6797
  • Startdatum
D

Deleted member 6797

ja vart ska alla köra skoter i påsk?

sj ska ja till merasjärvi strax utanför vittangi
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Jag ska sitta i en risig 240 halvvägs mellan Luleå och Piteå tillsammans med 8 pundare och köra fickpingis samtidigt som vi lyssnar på Lill-Babs greatest hits-skiva och slaktar en get.

edit: Vi är ju faktiskt i ot-sektionen och dessutom finns det inget i ovanstående att ge mig en varning för.
 
D

Deleted member 6797

Jag ska sitta i en risig 240 halvvägs mellan Luleå och Piteå tillsammans med 8 pundare och köra fickpingis samtidigt som vi lyssnar på Lill-Babs greatest hits-skiva och slaktar en get.

edit: Vi är ju faktiskt i ot-sektionen och dessutom finns det inget i ovanstående att ge mig en varning för.
:)

Gördalen
okejokej. vart erbjuden å fara dit, men väljer helldre kiruna fjällen

Ett par mil från gällivare.

Själv ska jag då bara vara hemma o fara ut på dagsturer så ofta det går. så får se vart man hamnar :)
far till skåne:)
 

Kekken

Välkänd medlem
9 mar 2007
421
0
16
Lycksele
Iår blir de så avancerat att ja nog ska till Svärföräldrarna utanför Blattnicksele, blir inge fjälltripp iår:bawling::bawling::bawling:...
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
får jag ihop skotern blire att dra till 57an (vägen västerut) så sticker man väl mot salto och gasar trippel ev sjöfallet
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Pullingi/Pullinki, omkring kiruna eller gällivare.. vi har int bestämt oss ännu :)