far till adolfström. där äre kul å fint, bra före då vi var därBlir Arvidsjaure- mokosel - argeplog området på påsk
är it de en dryck?Kvikkjokk
okej, men måst ju va roligare å va ledig under själva påskafton?Jobbar... :hahaha::argh: fast ledigvecka påsklovet istället!
de e cp mycke snö där varje vinter typBlir två veckors skoteråkning i Härjedalsfjällen, längtar redan, ska tydligen vara rikligt med snö
om de e nå snö vid kusten då, eller jo nå äre de. isarna håller ju än å e vita såHindersön i Luleå skärgård blir bas i påsk, ska ta en tur till Kalix på skärtorsdagen (om man vågar... :afraid
värk va många som ska ditIdre
vart ska du me skotern då?Bara du inte far till 58:an,där brukar det inte gå så bra.
Själv drar man till ritsem med bil och sen vidare några mil med skoter!
aha men var e de? e it de typ finland?:hmmmm:ska vara halva lovet i Levi :>
okej
å ja ska va i merasjärvi strax utanför vittangi. va kör du för skoter?Ska till Vittangi 7 mil från kiruna, förmodligen pendla lite mellan vittangi och kuoksu, givetvis med skoter
okligger vid hede vid sånfjälet
inte kul, krya på däJag ska nog till sjukhuset på påsken.. Mitt schlatter-knä har gått och blivit arg på mig så nu krävs det ett mirakel för att jag ska kunna köra skoter om 5 dagar
blir som mig då, fast ja ska på annat ställekolåsen(16 mil från östersund mot norska gränsen) en hel vecka blir de=) 1.5meter snö(extremt mycke åkning),mycke sprit och öl och en del solning/pimpla har ja planerat in.
hehe vart e de?Inte Laxsjö då ?
okejsGauto
jo det finns ju sjöfallets skoterförbudsområde men där kör man inte, mack har dom iaf där på campingen :rock: saltoluokta och söderut är det fritt fram för skoterkörning och där finns det backar, hoppas jag kommer längre upp än förra året med förra polargrisen.. börja ju rackla uppe i fjällen J*VLIGT ROLIGT kugga kommer den iaf att göra med den får jag leva med.. tror ju knappast att jag hinner få hem nonslip till innan nästa helg för dom beställer jag imorn evsjöfallet. är it de en nationalpark? å då får man väll it köra skoter där?
vart fan e de?Brattås
då heter stället?Drar 5 mil norr om arjeplog
vadå miljövänlig? man e ju it nå miljövänligare i kiruna?Andjul, miljövänlig som han är, flyger upp till Sollefteå
naaajsblir särvfjället som vanligt, då jag har lägenhet i hede.
tur för dig som har nära till alla fjälljo det finns ju sjöfallets skoterförbudsområde men där kör man inte, mack har dom iaf där på campingen :rock: saltoluokta och söderut är det fritt fram för skoterkörning och där finns det backar, hoppas jag kommer längre upp än förra året med förra polargrisen.. börja ju rackla uppe i fjällen J*VLIGT ROLIGT kugga kommer den iaf att göra med den får jag leva med.. tror ju knappast att jag hinner få hem nonslip till innan nästa helg för dom beställer jag imorn ev
men helst hade jag viljat dra upp till ritsem eller gränsen men än är man inte död =)
tråkigtjobbar hela påsken :/ men hinn köra lite på kvällarna hehe
dit ska en kompis ocksåVuoggatjålme!
där var vi alltid förr. men nu när stugan är i merasjävi så blire de iställeammarnäs hela love!
alla far typ ditÅkersjön
det ligger?SAXNÄS!
???????-2 mil
vännäs är it de kusten?ska nog vara i vännäs,kanske blir en lite tripp till klimpfjäll åxo
Skojja inte ! Han tar nog frågan personligt.Btw, fan vad du citerar, waahlwik
jajja ja slut dåSka som sagt till kibblie en dag under påsk men annars vet jag inte.
Btw, fan vad du citerar, waahlwik
Skojja inte ! Han tar nog frågan personligt.