Projekt Arctic cat M7 -05 141"

B

Buktholmen

En rak lyftbåge vart helt enkelt stadigast och smidigast att fästa. Vart inte så pjåkigt heller :D Tycker det vart riktigt cleant!!
Hämtade du inspiration från denna produkt från Sledsolutions? :)

EDIT: Egentligen inte alls likt när man ser dom utmed varandra, bara lyftbågen som är lite lik :p

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Ska bjuda på en liten kvällsbild.
Togs när ja nyss va ut i garaget, den stog där så charmigt så den fastna på bild... :D

:beer:

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
Grymt imponerad på jobbet du gör ,kul med energi.försköker mecka så mycke jag hinner med min m7,men tiden är liten.

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Kanske har missat det, men varför säljer du mesh-huven? Är du missnöjd med den?:hmmmm:

Och om du är det: Vad är det du vill förändra?

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Kanske har missat det, men varför säljer du mesh-huven? Är du missnöjd med den?:hmmmm:

Och om du är det: Vad är det du vill förändra?
Tjenare koffe. Jag la ut meshhuven för att kolla intresse, för om någon köper den så bygger jag en exakt likadan. Allt handlar om pengar när man moddar skoter. :ciao:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Gör en liten update efter kvällens lilla mekstund..

Fick hem en trevlig liten pryl i postlådan idag!! :D

En stund senare var den monterad!! :beer:

Ville igentligen ha den på styret men kablarna var för kort, orkade inte förlänga för tillfället men de kanske kommer..

Bytte tändkilen också.. Var in till ÅF och fråga om man kunde få låna en svänghjulsavdragare men de skulle dom ha pröjs för :eek: Mer än hälften av vad en ny kostade :bootyshake:

Så jag tog och gjorde mig en egen lite snabbt. Inte bästa finnish men den fungera ju!!

Bjuder på en liten motor utrymms bild också!!

Bara boggien och snön som fattas!! :beer:

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Bytte tändkilen också.. Var in till ÅF och fråga om man kunde få låna en svänghjulsavdragare men de skulle dom ha pröjs för :eek: Mer än hälften av vad en ny kostade :bootyshake:

Så jag tog och gjorde mig en egen lite snabbt. Inte bästa finnish men den fungera ju!!
Jag gissar att det var Terrängmaskiner då.
Dom har ju fått sig ett rykte å man får väl vad man förtjänar.
Jag förstår att det finns folk i Sollefteå som tjänar pengar på att hämta våra skotrar här, serva dom å skicka ner dom igen.

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag gissar att det var Terrängmaskiner då.
Dom har ju fått sig ett rykte å man får väl vad man förtjänar.
Jag förstår att det finns folk i Sollefteå som tjänar pengar på att hämta våra skotrar här, serva dom å skicka ner dom igen.
Rätt gissat!! :beer:

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Man blir ju förbannad. Vad har hänt med ordet servicemain som Svenne säger i pistvakt?
Ne fy katten vad världen går åt fel håll ibland.