Är man från Syndsvall så :beer:Tror att han har fått en puck eller två i skallen :stupid:
Är man från Syndsvall så :beer:Tror att han har fått en puck eller två i skallen :stupid:
Hämtade du inspiration från denna produkt från Sledsolutions?
En rak lyftbåge vart helt enkelt stadigast och smidigast att fästa. Vart inte så pjåkigt heller Tycker det vart riktigt cleant!!
Tjenare koffe. Jag la ut meshhuven för att kolla intresse, för om någon köper den så bygger jag en exakt likadan. Allt handlar om pengar när man moddar skoter. :ciao:Kanske har missat det, men varför säljer du mesh-huven? Är du missnöjd med den?:hmmmm:
Och om du är det: Vad är det du vill förändra?
Men nu skräpar du ju ner tråden ännu mera, onödiga posterförlåt var som inte meningen det dära..
NylandeR: Det ska vi nog kunna styra upp :beer:Men nu skräpar du ju ner tråden ännu mera, onödiga poster
Samma med mitt inläg här.
Ska bli kul o se den live nått i vinter om man råkar träffa på dig:rock:
Räkna in mig, kanske frugan hänger på med :beer:NylandeR: Det ska vi nog kunna styra upp :beer:
Jag gissar att det var Terrängmaskiner då.Bytte tändkilen också.. Var in till ÅF och fråga om man kunde få låna en svänghjulsavdragare men de skulle dom ha pröjs för Mer än hälften av vad en ny kostade :bootyshake:
Så jag tog och gjorde mig en egen lite snabbt. Inte bästa finnish men den fungera ju!!
Rätt gissat!! :beer:Jag gissar att det var Terrängmaskiner då.
Dom har ju fått sig ett rykte å man får väl vad man förtjänar.
Jag förstår att det finns folk i Sollefteå som tjänar pengar på att hämta våra skotrar här, serva dom å skicka ner dom igen.