Tack tack. det kommer en rapport till vintern :laugh: mvh AndreasGrattis!:beer: Du får skriva en recension senare till vintern då
Tack tack. det kommer en rapport till vintern :laugh: mvh AndreasGrattis!:beer: Du får skriva en recension senare till vintern då
haha. okej ja det sa min återförsäljare åxå att det är inge hemma gjort skit utan allt är seriöst gjort å det ska tydligen hålla för tuffa tag å det vore ju konstigt annars för rr är ju en racer som ska tåla tuffa tag. nej ska bli riktigt intressant å se hur den kommer å upp föra sig tror dock att man slipper barnsjukdommar som det har vait på xp:n vist iq chassit har ju varit med ett tag också. mvh AHjag råkade också skriva på en.........hoppas bara det blir bra.
han sa att den skulle va stryktålig utav fan och det är ju det viktigaste
Var inte du väldigt emot tvåtakt i en viss tråd här på forumet tidigare?jag råkade också skriva på en.........hoppas bara det blir bra.
han sa att den skulle va stryktålig utav fan och det är ju det viktigaste
visa gärna var jag har varit emot tvåtakt.däremot så är det en uråldrig konstuktion på tvåtaktsmotorer och dom är ju ljusår bakom en fyrtaktare i min åsikt.
däremot har jag kommit i underfund med att en 4-taktare(yamaha)lämpar sig för min körning.dom håller helt enkelt inte för det.
den vanliga rren tycker jag är en riktigt skön skoter....
och en lång iq vill väll alla ha?
Tyckte iaf polaris kunde kommit med hela rails och inte förlängare på 121-144. :boring:
Aja, men blir ju någon 1000lapp billigare o köpa en IQrr o sedan förlänga den själv..
en kort rr köper man ju för 60 tusen så hur du än vrider och vänder på det så blir det billigare men tror inte det blir billigare att köpa en ny rr och förlänga den.
sen undrar jag var du har fått reda på att det är förlängare?
låter helt orimligt tycker jag.
kan det bli nån liknande matta som sitter på assaulten tro? med så där breda kammar som det är på den. men karnse en dum fråga men när de förlänger en tunnel hur gör de då.Från SW och SR...
ED från vilhemina (turbo nissen)
Tja
Fick lite spec. på SEn
Tunnel och Boggiförlängning från tracksusa.com
BackCountry 44 lr.47mm Matta=Mkt Bra.
Blir en fin maskin till grymt konkurrenskraftigt pris.
ED
Jag menade att det BLIR billigare o köpa en IQrrSE än en IQrr och förlänga själv
kan det bli nån liknande matta som sitter på assaulten tro? med så där breda kammar som det är på den. men karnse en dum fråga men när de förlänger en tunnel hur gör de då.
Har en kort skoter (IQrr) och tar en bockad plåtbit o nitar fast längst bak..
Vad jag vet är många MTN byggda så och de håller bra..
Alla yammor (nästan) är bygda på det viset!
Edit:Vad jag vet är många MTN byggda så och de håller bra..
Alla yammor (nästan) är bygda på det viset!
http://www.camoplast.com/tracks/tracks/Backcountry.htmlhej vad tror ni det blir för typ av matta på polaris 600rr se?? någon skriver backcountrey matta? vad är det för speciellt med en sån da? är det något liknande den matta som sitter på assaulten med breda/tjocka kammar???