Polaris 600rr SE

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Ser ut som rinab förlängning på bilden :laugh:
Måste vara nått demo tjohejsan.?

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
har varit o pratat med polaris idag fick höra att skotern på nolia hade dom lånat av nån som förlänkt den själv men bilden i tidningen är photoshoppad så den kommer nog se ut som den på nolia fast lite mer seriös förlägning hade den haft en tunnel som det ser ut på bilden hade jag lungt köpt en

Andreas_H

Välkänd medlem
11 nov 2006
258
0
16
Horrsjön
tack krillnecks för bilden. tunnelförlängningen tycker jag såg bra ut. men boggi förlängningen kommer ju bli en annan. å det kommer va 44 matta på 600rr se
ja jag tycker den varkar bli grym. gött längtar tills oktober nu. när jag får se mitt ex å hur den kommer å va köra. kommer bli en spännande vinter. vill ha snööööö nuuu

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
ojoj vilken tur att man avbeställde;)

håller med asker och robin men man får ju hoppas att den kommer ändras.

Andreas_H

Välkänd medlem
11 nov 2006
258
0
16
Horrsjön
Tack så hemskt mycke för bilden har väntat/längtat på en bild på den RIKTIGA RR SE:N kan bara säga det att jag är nöjd med boggie förlägningen samt tunnel. någon som fått sin rr se ?

P

powq

Bidrar med lite bilder då det kom ett MMS till mig nyss med lite bilder på RR SE.
Sorry för kvallan

Andreas_H

Välkänd medlem
11 nov 2006
258
0
16
Horrsjön
tack såå mycket för bilderna toppen. jag har pratat med min handlare å han skulle få hem min maskin nästa vecka trodde han så jag får den karnse dåå. å så är det snö i gördalen man får nog ta sig en liten tripp :rock:

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.264
81
48
Övik
Förlängningen såg ju riktigt fin ut faktiskt, däremot tunneln ser ju lite mer spartanskt hemmamekad ut..

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
stog på blocket att dom bara tillverkades i 50 ex, stämmer de eller är det bara 50 tillverkade just idag och det kommer mer eller? :S

AlexM

Välkänd medlem
4 okt 2009
552
1
16
Boden
Är ruskigt sugen på en SE men undrar om attackvinkeln kommer att sabba allt vad "utanför leden körning" innebär???Samt om "small-blockarn" kommer att räcka till???Nån som har nåt vettigt svar på det???

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Jag tycker att de ser fult ut me så lång tunnelförlängning. Inte alls vad jag hade väntat mig... å bilden från Nolia gav mig kvällens gap-skratt!!