Var den helt standard vid de tre tillbuden?Jag skulle nog köpa en 500, framförallt för hållbarheten. Min kompis snopro 600 skar 3ggr denna vinter och jag var med 2 av dom gångerna. Och han har inte kört så mycket med den, runt 100mil.
Vet inte om de blir mycket mer.. Är en non-PV motor.. Samma som i M5 serien.. (som de ser ut på bilderna iaf)Nog fan var de väl mer än 85hk?:hmmmm2:
vore onödigt när M5 var ett så pass vinnande koncept och arctic ska återigen göra en storsäljareNog fan var de väl mer än 85hk?:hmmmm2:
Vet inte om de blir mycket mer.. Är en non-PV motor.. Samma som i M5 serien.. (som de ser ut på bilderna iaf)
Jag förstår inte varför man stoppar ner en såpass tråkig motor i de chassiet? Tråkigt att dom inte satsar på en värre 500..!Vet inte om de blir mycket mer.. Är en non-PV motor.. Samma som i M5 serien.. (som de ser ut på bilderna iaf)
Jag förstår inte varför man stoppar ner en såpass tråkig motor i de chassiet? Tråkigt att dom inte satsar på en värre 500..!
Jajjemen, helt original. En av gångerna kan man skylla på han själv. Han skulle tävla med mig och höll fullt typ 1km så den skar pga den gick för varm, men dom två andra gångerna körde han som mera lugnt. Btw fick han ju såklart storstryk av srx'n :laugh: :eviltongue:Var den helt standard vid de tre tillbuden?