Some things gotta give!Jo, ger säkert ett ***** fäste men lär nog tugga skor något så förbannat!
Some things gotta give!Jo, ger säkert ett ***** fäste men lär nog tugga skor något så förbannat!
Jag körde med självborrande plåtskruvar på förra maskin i en säsong och skona var som nya Så inte tror ja att de där nitarna skulle vara några problem med. :ciao:Jo, ger säkert ett ***** fäste men lär nog tugga skor något så förbannat!
Så även proffsen kan göra fel? :beer:Blir inga bilder på framvagn idag någon hade räknat lite fel på hela 10mm på nedre infästningen så det blev en helt fel castervinkel på hela 26grader! Ska vara 18grader
Så nu blir det att göra en ny nedre a-arm. Dom övre är klara och rätt iallfall.
"Graesvik": Tycker den funkar kanon med 153" känns inte "lång" som jag trodde den skulle kännas. Kommer från en kort zx mxz600 tidigare.
Tror man får kvar mycket "lekkänsla" med just 153" då motorn trycker på bra. Går ju fint att köra på rullen med och tror att hade den vart kortare så hade det bara blivit jobbigt med att aldrig kunna styra.
Okej, det är ju ''helt okej'' ändå!Står lite tidigare i tråden men WC motorerna brukar ligga runt 200-250hp beroende portning, pipor, förgasare osv... Asker siktar på uppåt 250 hästar till nästa säsong då cylindrarna har portats, nya förbränningsrum, större förgasare mm...
jahaa jag måste ha läst för fort nånstans. Ja det blir ju kräm så det räcker kan vi ju konstatera. Vad siktar du på å få ut ur din då? Siktar du på nå speciellt antal HK?Står lite tidigare i tråden men WC motorerna brukar ligga runt 200-250hp beroende portning, pipor, förgasare osv... Asker siktar på uppåt 250 hästar till nästa säsong då cylindrarna har portats, nya förbränningsrum, större förgasare mm...