Lectron 44
Ok 44mm är lagomt stort. Lecktronare är "jag" lite tveksam till faktist då dom har för få inställningsmöjligheter för blandad körning,,Svårt att få dom att ge exakt med soppa i hela registret. passar bäst i dragracing och evnt cross. Jag har kört lectron själv och inte riktigt fått till hela registert (mc bike) Hoppas ni har bättre erfarenheter av dom,,,För helt klart ger dom bäst flöde /effekt för sin storlek.
Hoppas att ni får till hela registert så även jag törs köpa Lectronare
(Jag Söker 3st mikuni vm 40-46mm förgasare )
Hei Asker, jeg har jo 2st iq 1200ves + 1st Rmk 1200ves, jeg kjører med 48 Lectron på alle 3 uten problem, men det er viktig å finne den abselutt rette nåla, når du har det er disse forgasserne uslagbare!!!
Med den motoreffekten jeg har i mine motorer (255-260hk/165f/p) bruker jeg 7-2xl, nållengde 50,0mm 3,5 runder på powerjet (har da bsfc på ca 0,65), de er meget stabile selv om du kjører på varierende høyder.
Gå for 48mm isteden for 44mm å kjøp NYE, ikke kjøp gamle Lectron(du kan risikere utette flåtørventiler, mishandlede powerjets og utslitte forgasserhus), hvis du har 5-2xl/6-2xl og 7-2xl vil en av disse være den riktige til 1200 motoren.
Jeg hadde min første w/c motor i 2002 å har prøvd alt fra tidlige Khein forgassere til Lectron, vil du ha det vi alle er ute.....POWER.....da går du for lectron
Hvis disse motorene er rett portet spiller det ingen rolle om du har store forgassere, du føler ikke noe tap på mellom registret ettersom de passerer 200hk på ca 7000rpm:aetsch: