Alltså ni norrmän verkar ha lite för mycket pengar om ni kör med Brads a-armar Men kanske det mest är du som gör det men ja...Hei, la med noen bilder der du ser hva jeg gjør med IQ huven (limet du skal bruke heter SIKAFLEX!!! ), også ett bilde fra bremsingen av min siste 1200 motor.
Tack för tipset iaf, SIKA ska finnas hos några butiker i Östersund så ska kolla upp det...
Tackar, gillar se att det finns några som följer loggenEssve Ultragrip, Essve Ultragrip R
Båda finns i flera färger.
www.essve.se
Katalogen -> Nätkatalog -> Skriv Ultragrip i sökrutan.
Finns i byggvaruhandeln där Essve finns.
Grymma byggen ni håller på med! Läser varje dag... :rock:
Ska även kolla upp Ultragrip R, vet en järnhandel i Östersund som borde ha så jag kollar upp det samtidigt som sikaflex...
Ja kolla gärna vad det heter iaf, blir inte att ta köprundan förens tidigast torsdag skulle vara intressant att veta namnetMjo, jag nåt liknande i garaget som är svart och kletigt och verkar sitta bra då det torkat, blir ej stenhårt utan ungefär som PL400, används till båtar. Kan kolla imorgon vad det heter.
Najs byggen förövrigt!
Ja plastsvetsa kan nog vara ett alternativ om limmet inte håller, har dock inte gjort det tidigare och jag vet inte hur bra det skulle bli på huvplasten så jag testar nog att limma först. Men att kolla med fackmän är inte en helt dum ide, får kolla upp det medPlastsvetsa annars då?
Om inte så åk till närmaste billack och fråga vad dom limmar ex stötfångare med.. Går inte jämföra biltema lim med riktiga.
Fan nu fick jag så många bra förslag att jag kommer vela i tid o evighet på vad som blir bäst :laugh: