Japp, det stämmer bra detKan inte finnas många som kallar sig asker runt Östersund, om de inte känner Larsen då
Snyggt jobbat btw! Har ju kommit en bit sen du byggde egen kylning till dator av ett gammalt kylskåp eller vad det var (gymnasiet)
Japp, det stämmer bra detKan inte finnas många som kallar sig asker runt Östersund, om de inte känner Larsen då
Snyggt jobbat btw! Har ju kommit en bit sen du byggde egen kylning till dator av ett gammalt kylskåp eller vad det var (gymnasiet)
Haha vafan Ostberget :beer:Kan inte finnas många som kallar sig asker runt Östersund, om de inte känner Larsen då
Haha vafan Ostberget :beer:
Tänker vägra säga vem jag e
Hehe, står ju alex på din pixbox-sida. Kan det vara boken kanske?
Svarvade om dom jag köpte, men så här i efterhand var det rätt onödigt material man köpte då man ändå gjort om allt.kanonfina powerjetts.. Byggde du om befintliga eller är dom helt nysvarvade?
Vad står "440" för? (Volym per cylinder?) Är det en "dekal-ned-trimning"?
Haha jo vi har lite nördigt skämtat om det också, han har ju egentligen ingen "fakta" på att det skulle vara nånting annat än 440skulle en polis öppna huven så skulle han tro att den är original eftersom de står 440 på både motorn och papprena
Han lär bli grymt imponerad då du visar dynotester på 150hk eller liknande ur en 440 :beer: Hur många hästar räknar du att hamna på förresten? Kanske står nämnt i tråden men jag har hunnit glömma det isf.Haha jo vi har lite nördigt skämtat om det också, han har ju egentligen ingen "fakta" på att det skulle vara nånting annat än 440
Bara säga att den låter så mycket pga kass slutburk :laugh:
HE HE asker får bara ut 150hk ur sin så nu ere lika bra å sluta skruva...........Han lär bli grymt imponerad då du visar dynotester på 150hk eller liknande ur en 440 :beer: Hur många hästar räknar du att hamna på förresten? Kanske står nämnt i tråden men jag har hunnit glömma det isf.
Vet inte om du menar just min maskin eller askers. Men askers borde om man leker med siffrorna, vilket e de enda vi kan då iaf jag inte har har några dyno siffror på just den här setupen hamna på iaf 220-240hk, vi hoppas och tror på uppåt 240Han lär bli grymt imponerad då du visar dynotester på 150hk eller liknande ur en 440 :beer: Hur många hästar räknar du att hamna på förresten? Kanske står nämnt i tråden men jag har hunnit glömma det isf.