hoppar du mycke? isf köp pro-xen. för ja knäckte edgen
haha det dära var *****t dagens :beer:
hoppar du mycke? isf köp pro-xen. för ja knäckte edgen
haha det dära var *****t dagens :beer:
va var de som var så kul med att knäcka en skoter?
menar att ingen risk i världen att du "knäckte" edgen, du kör ju fan som en kärring :hello:
om du hoppar och landar på en sten spelar det fan ingen roll vilken skoter du har! Då knäcks den oavsett!!ja ja har ju bilder på de om du it tror mig
hoppa ju in i en sten därför knäcktes han
å vem e du? känner ja dig?
å du har aldrig kört me mig så du vet it hur ja kör.....
om du hoppar och landar på en sten spelar det fan ingen roll vilken skoter du har! Då knäcks den oavsett!!
haha..det får du ta med han, det jag menade var att du ska inte dömma ut en skoter för att du hoppade och landade på en sten! Det gör ju knappast att polaris edge är en "vek" skoter!! snarare otur eller klantigt planerat hopp!!?ne men han vet it vem ja är och kör å ja tycker man it kör som en kärring om de e ja som får göra allt och polarna fegar ur?
Är skotrarna i närheten av där du bor? Åk och kolla på båda och ta den som är i bäst skick, det är inte nån grym skillnad i effekt mellan 600 och 700an det är bara att du har det där lilla extra på toppen med 700an. Prox'n har annan tunnel som har väldigt mycket skönare fotsteg, edge'n har fotsteg byggda för en liten thai pojk, alltså jävligt smala som man innan man vant sig halkar av hela tiden. Samt så har prox'n bättre dämpare och högre dyna. Men båda två är bra skotrar så jag tycker det spelar ingen större roll vilken du köper utan det är bättre köpa den i bäst skick, du kommer bli nöjd vilket som.
SKSens fotsteg är smalare då det är ett RMK-chassie, edgen har bredare om du jämför med din skoterhaha nejdå, men det är sant fotstegen är lite smala. men jag klagar inte, får ju trots allt plats med mina 44r till powerstövlar på fotsteget
köp en pro x2 av dom två finns ju större än 600.. men köp hellst en pro xr.. om du ska köpa en gammskoterTjenare, kan inte bestämma mig vad jag ska köpa för skoter! nu har jag börjat titta på pro x 600 och edge 700, fördelar?nackdelar? skriv vad ni vet om dessa maskiner!