De blir svarta! Tack och tack! Ja visst fan blir dom de?Jag håller också med om svarta galler ist för röda, Ser jävligt bra ut annars, IQ'n blir riktigt snygg i vitt!
De blir svarta! Tack och tack! Ja visst fan blir dom de?Jag håller också med om svarta galler ist för röda, Ser jävligt bra ut annars, IQ'n blir riktigt snygg i vitt!
Försök få tag på mesh tyg, fråga metso om han har nått över sen han byggde sina ventsJag börjar gå över till det nu! ;D vore faktist de! vet inte om jag törs ta ur "lycktsköldarna" då eventuell snö lätt hamnar på filtren då?
Ja de vore ju de aldra bästa! skulle haft tag på sånt ja..Försök få tag på mesh tyg, fråga metso om han har nått över sen han byggde sina vents
Tack! Härligt med posetiva komentarer! :beer:Grymt snyggt! Många tummar upp!
Tack, Ja dekalen är lite kul! Alltid retar det någon! :beer:Riktigt snyggt!:beer: Stor skillnad sen i början av tråden, bra jobbat.:beer:
Edit: Diggar dekalen på sidan
Förstår vad du menar, dom er så ***** typ.. framtung ut.. som att all vikt sitter där,, jag gick från rev till iq och då kände man det jävligt tydligt!Helt allvarligt så gillar jag inte alls IQs utseende, för mkt bulle över de hela! Dock så har du fått din mkt trevligare! GJ! =)
Hehe :laugh: självklart, hur skulle man annars överleva? :beer:Hehe, japp! klart! du har grejjer du! ;D
Ja blev en satans skillnad! rekomenderas starkt!Bra ide. Ja det är inte mycket till fotholkar på iqr, dessutom lutar dom uppåt så man har inget grepp alls på den lilla kant som finns. Så jag kommer att göra något liknande.
Tack och tack! Kul att jag på så posetiv respons på den! :rock:Har nog glömt säga detta, GRYM RESTAURERING!! :beer: Härligt att folk tar sig ann sådanna uppgifter och inte låter skiten hamna på skroten.