IQ Pro 800 Uppfräshning!

Easy360s

Välkänd medlem
Andra lagret med lack på draget! :) tredje och sista imorgon bitti! så imorgon (idag efter som klockan är efter 12..) Så sätter jag nog igång med att pula på ruta och dekaler! :beer: Någon som vet vart man kan köpa vit list till rutan? någon som har liggandes kanske?

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Helt allvarligt så gillar jag inte alls IQs utseende, för mkt bulle över de hela! Dock så har du fått din mkt trevligare! GJ! =)

Easy360s

Välkänd medlem
Update:
I dag har jag lackerat mina "Fotholkar" svarta. Tyckte att det är så ***** klent med fotholkar på iq`n och jag som hoppar och skuttar med fötterna ville att dom skulle sitta lite bättre så jag böjde till några 3mm plåtar och smacka dit! Funkade hur bra som hällst hela vintern! grym skillnad!

Bild på en av plåtarna:

Jag har även klippt till gallren till luftintagen och börjar väll att lacka dom imorgon. :)
Huven är färdig lackad iaf! blev riktigt bra! :) så imorgon nitar jag dit rutan och börjar pilla dit dekalerna! :) Då matar jag in fler bilder på kräket! :beer:

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.213
1.046
113
Stora Blåsjön
Bra ide. Ja det är inte mycket till fotholkar på iqr, dessutom lutar dom uppåt så man har inget grepp alls på den lilla kant som finns. Så jag kommer att göra något liknande.

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Har nog glömt säga detta, GRYM RESTAURERING!! :beer: Härligt att folk tar sig ann sådanna uppgifter och inte låter skiten hamna på skroten. ;)