IQ Pro 800 Uppfräshning!

Easy360s

Välkänd medlem
Vad blir det för dekaler på huven då?
Sitter själv ovh klurar på de.. funderar på en stjärna som går från ena sidokåpan och upp över huven. svårt att förrklara ska skära ut en och kolla hur de ser ut ikväll tro ja :) sen blire lite JohnnyCashRadio märken ocha annats smått och gått. alla märken blir svart förstos förutom märkena på rutan som blir vita :)

Easy360s

Välkänd medlem
Update:
Nu har jag lackat huvgallren svarta och nitat fast dom samt nitat fast rutan :) Nu väntar jag bara på meshtyg och en vitkantlist till rutan som "metso" här på forumet hade liggandes! tack för de metso! :beer:
Som sagt iväll börjar jag med dekalerna också! :rock:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Update:
Nu har jag lackat huvgallren svarta och nitat fast dom samt nitat fast rutan :) Nu väntar jag bara på meshtyg och en vitkantlist till rutan som "metso" här på forumet hade liggandes! tack för de metso! :beer:
Som sagt iväll börjar jag med dekalerna också! :rock:
Var så lite så, alltid kul att få stå till tjänst! :beer:

Easy360s

Välkänd medlem
Vad härligt det är när man upptäcker att man har tändnings fel.. Ingen gnista på nått av stiftena och tyvärr var de inge fel på dom.. :bootyshake:
Tror mig ha hittat felet nu. en av kablarna under tändspolen var nästan helt av.. satt bara i höljet. lödning på G annars kostade en ny tändspole bara 545kr i rinab! tyckete de kändes väl överkommligt! :)
Någon som testat att täcka kablarna med ett tunntlager silikon? Var sugen på att göra de, speciellt just där kabeln går in i kontakter och dyl så man sliper av ev fukt tar sig in? Bra eller dålig ide?
Hoppas han startar imorgon! Ska ta lite bättre bilder då också! :)

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Najs.

Fin Pin-Up vid dämparen.. ;)

Skulle det inte vara najs med svart galler även på sidorna nedanför rutan?

Du nämde att du skulle sätta tyg/galler äventuellt där lycktinsatserna är...var ska du ha lyset då??

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
Riktigt fint, men dekalerna sänker helhetsintrycket snarare än att höja det.

Lyktsköldarna borde vara svarta enligt mitt tycke!

Grymt snyggt i övrigt!