R
Robin
Riktigt najs! Men snälla bort med "Monster", för jag antar att du inte är en P13?
Utöver det så vart det riktigt läckert.
Sträcken under ridestore.se dekalen skulle jag tro ska vara som att han har kört över si å så många skidåkare..Allt är kannon utom ridestore.se och va fan de nu är under dekalerna..
Fatta som inte va de är?
Annars snyggt!
Haha, jag tänkte på de när jag satte dit de med! så de blir nog inte så långvarit! ska trycka några andra märken istället! :beer:Riktigt najs! Men snälla bort med "Monster", för jag antar att du inte är en P13?
Exakt! ;DSträcken under ridestore.se dekalen skulle jag tro ska vara som att han har kört över si å så många skidåkare..
Japp lycktsköldarna kommer försvinna och bli luftintag med mesh tyg.Lycktsköldarna skulle väl skäras bort och bli luftintag va?
Nej, tryck inte på andra märken. Håll det rent, det blir snyggast!Haha, jag tänkte på de när jag satte dit de med! så de blir nog inte så långvarit! ska trycka några andra märken istället! :beer:
Monster försvinner när jag hittat något bättre, ridestore blir kvar och SJÄLVKLART blir Johnny Cash kvar! :beer:riktigt snyggt men skippa monster , ridestore johnny chas klibbat så blire fint
GöttBara röret är större än utblåset så behöver du väl inte räkna något?
Tack! Ja lite Johnny Cash skadar aldrig! ;D Hehe, ja det är många som uppskattar den! Kul att höra! Hoppas den retar många apelsin skalare nu i vinter! :beer:Jag tycker det blev grymt med dom dära dekalerna!
Förstår inte vad det är för fel på "johny Cash" dekalerna heller? Passar bra tycker jag, dessutom är det ju hans skoter så han sätter väl vad han vill på den.
Men absolut snyggast är skidåkar dekalen!
Fortsätt sådär. :beer:
HAHA, såg de nu! lite seg.. Menar ju såklart lyset på styrhöjaren! :beer:Ja vart brukar man annars ha styret
Tror det blev en liten miss där