IQ Pro 800 Uppfräshning!

R

Robin

Riktigt najs! Men snälla bort med "Monster", för jag antar att du inte är en P13?
Utöver det så vart det riktigt läckert.

B

Buktholmen

Förstår inte varför man blir frågad om man är "under 15" eller nåt sånt när man har en Monster dekal på skotern?

Easy360s

Välkänd medlem
Nästa helg kommer jag fortsätta med skotern och då blire förhoppningsvis:

* Film på tunnel
* Byta till Fly freeride styret och 3" höjjaren istället
* Montera nya "avgassystemet" om jag byggt klart de då.

Kommer säkerligen att klura ut något mer så man har någon anledning att fortsätta med skotern! :aetsch:

Btw, ingen som kan räkna ut vad jag ska använda mig av för dimention på rören jag ska bygga "avgassystemet" av (alltså fortsättningen efter utblåsen så jag leder dom under fotholken.) Vet inte vad ni behöver för information för att räkna ut det men skriv vad, så kan jag försöka ta reda på de! :)

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
36
Bjästa/ Örnsköldsvik
Jag tycker det blev grymt med dom dära dekalerna!
Förstår inte vad det är för fel på "johny Cash" dekalerna heller? Passar bra tycker jag, dessutom är det ju hans skoter så han sätter väl vad han vill på den.
Men absolut snyggast är skidåkar dekalen! ;)

Fortsätt sådär. :beer:

Easy360s

Välkänd medlem
Jag tycker det blev grymt med dom dära dekalerna!
Förstår inte vad det är för fel på "johny Cash" dekalerna heller? Passar bra tycker jag, dessutom är det ju hans skoter så han sätter väl vad han vill på den.
Men absolut snyggast är skidåkar dekalen! ;)

Fortsätt sådär. :beer:
Tack! Ja lite Johnny Cash skadar aldrig! ;D Hehe, ja det är många som uppskattar den! :) Kul att höra! Hoppas den retar många apelsin skalare nu i vinter! :beer:

Easy360s

Välkänd medlem
Nu har det inte hänt mycket på ett tag... Men nästa helg kommer jag att göra klart luftintagen och förhoppningsvis tunnelfilmen också! :)
Nu när IQn börjar bli klar har jag redan börjat klura på ett nytt projekt! Lär väll göra en bygglogg till när jag börjar med det!

Easy360s

Välkänd medlem
Nu har skotern fått vila ett bra tag... Men imorgon så sätter jag igång igen! Ska kapa ut lyckt hålen och sätta dit galler och mesh samt klistra dit kantlisten på rutan. Får se om jag hinner med någon film på tunneln också.
Börjar att slappa med iq`n nu när mina tankar är långt inne på nästa skoterprojekt :beer: