Tack så mycket! Det där var ingen dum sak, men det jag beställt är bättre... Ska kanske ge er en ledtråd? Lätt vikt, mycket mesh. Större yta än den där..Nu har jag hittat något till dig!!
http://stores.homestead.com/williammoore/-strse-67/Nytro-Headlight-Delete-Vented/Detail.bok
Vad kan de vara :hmmmm: En mesh huv.... Fasen va nice!! :beer:Tack så mycket! Det där var ingen dum sak, men det jag beställt är bättre... Ska kanske ge er en ledtråd? Lätt vikt, mycket mesh. Större yta än den där..
Det är en av sakerna. Vad de andra sakerna är håller jag hemligt ännu en stund.
Om det är någon som är sugen att se mitt monster live med två till av sveriges ballaste nytros så kommer det att bli helt möjligt!!
På skoterns dag i Arvidsjaur. Min "insane", Almkvist's (Tnytro) Vita fara(som tydligen inte ska vara vit och fin längre?), och en komplett "timbersleddad" skapelse. Dessa maskiner har ca800hk mellan sig...
KANSKE EN MESH TUNNEL? HAHAVad kan de vara :hmmmm: En mesh huv.... Fasen va nice!! :beer:
Jepp.. det är det. Men fick igår veta att den är försenad...Vad kan de vara :hmmmm: En mesh huv.... Fasen va nice!! :beer:
Åhå. Vilket datum är det ?! Skulle vara riktigt skoj att fara och kolla. Fast är en bra bit att köra. Men vad gör man inte för att se såna där MONSTER
Då kan du gissa att ja kommer vara där!Ser ut som att det blir en tripp till arjeplogs marknad med monstret med. Kommer nog bli så att jag kommer stå med den i skeppsviken på swapmeeten under lördag..
okey då ska jag ta en god titt på din skapelse vi ses där!Ser ut som att det blir en tripp till arjeplogs marknad med monstret med. Kommer nog bli så att jag kommer stå med den i skeppsviken på swapmeeten under lördag..
I'll be there! Ska bli kul att få se den live Du ska inte köra en sväng på vattnet med den då?Ser ut som att det blir en tripp till arjeplogs marknad med monstret med. Kommer nog bli så att jag kommer stå med den i skeppsviken på swapmeeten under lördag..