Svar ja, dom är alldeles för långa. Ska se om jag hittar nån som kan tänkas korta av dom till rätt peng, för jag gillar dom i övrigt..
Det går inte att sänka dämpar fästet ute vid skidan så du kan använda foxarna?Svar ja, dom är alldeles för långa. Ska se om jag hittar nån som kan tänkas korta av dom till rätt peng, för jag gillar dom i övrigt..
Jag tycker front bågen är riktigt snygg, den måste ju vara kvar!! :rock:Snälla ta bort den där äckligt fula "front bågen"...
Jag gillar den fronten jag med, ser stark och bra ut och är dessutom snygg!Jag tycker front bågen är riktigt snygg, den måste ju vara kvar!! :rock:
Jo precis, den ser ju riktigt rå ut med den fronten. Ser liksom odödlig ut!! :rock:Jag gillar den fronten jag med, ser stark och bra ut och är dessutom snygg!
Nja, får se hur jag gör. blir nog att chimsa ner dom till rätt längd.Det går inte att sänka dämpar fästet ute vid skidan så du kan använda foxarna?
Dom kanske blir lite väl utsatta med tanke på vad du skall ha monstret till :beer:
Om du hade denna i butiken vad skulle det stå på prislappen då?