Östersund

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
bara en lite nyfiken fråga : hur haru det med jobb? alltså har du nåt jobb du reser inom eller planerar du att söka nytt om du flyttar upp hit? :p

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
bara en lite nyfiken fråga : hur haru det med jobb? alltså har du nåt jobb du reser inom eller planerar du att söka nytt om du flyttar upp hit? :p
Isåfall blir de att skaffa nytt jobb när jag kommer upp dit, har kanske lite på g men de lär visa sig när de börjar dra ihop sig

hdfanet

Välkänd medlem
26 sept 2009
130
0
6
Oviken
oviken trakterna är perfekt! nära till affär,macken, skoterleden och fjällen.

skit fint att åka upp på vårkanten till fjälls! tyvär så är det cirka 4 mil till östersund och ganska klent med jobb men det finns hus och lägenheter här för billiga priser:)

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
Isåfall blir de att skaffa nytt jobb när jag kommer upp dit, har kanske lite på g men de lär visa sig när de börjar dra ihop sig
jaha okej, hoppas du trivs här uppe om ni flytta hit! :)

på tal om svenssons café så bor flickvännen mittemot upptäckte jag förra veckan.

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
Nu drar jag upp min gamla tråd igen för nu kanske de börjar närma sig och jag är ju som sagt sugen på hus men först lär jag ju upp och hitta något, så jag skulle behöva veta på vilken hemsida man kan hitta lägenheter, första eller andrahand.

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
mäklarhuset , fastighetsbyrån, svensk fastighetsförmedling, länsförsäkringars fastighetsförmedling
tack å tack
Men de där va ju nästan bara bostadsrätter.
jag kanske va otydligen innan men de jag söker är en hyresrätt.