Hur många håller på med någon form av sport?

AD_

Välkänd medlem
10 mar 2009
1.080
0
16
Arjeplog/Värmland...
Enligt rubriken.
Hur många håller på med någon sport/har hållit på med någon sport? (Innebandy, fotboll etc.)

Jag lirar innebanby, (målvakt)
Har spelat fotboll, slutade pga att laget lades ner.
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Jag har testat en jäkla massa sporter, fotboll, innebandy, handboll, skidor & basket men jag fastnade för hockey när jag var 5år och la ner strax före jul i vintras då det var sån strul med klubben osv. Spelade i 13½år men nu är de bara skotern som gäller på vintern ;)
 
B

Buktholmen

Innebandy året runt, slutade me fotboll för 2 år sen, lirar ishockey på vintern + plus då skotern.
 

bacc

Välkänd medlem
8 mar 2009
266
0
16
Innebandy året runt. Blir dock mest träning, då skoteråkningen prioriteras först på vintern.
 
D

Deleted member 6797

skoteråkare på vintern, kör offroad ( med en puch florida ) på sommarn förutom 1 vecka i somras då ja körde på vattnet.
 

oliverandersson

Välkänd medlem
14 jun 2009
2.100
1
36
örnsköldsvik
lirrat innebandy fram tills iår då jag slutar pga tar för mkt tid, så nu äre snowboard och skoter som prioriteras på vintern :beer: sen på sommaren cykling
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Jag har testat en jäkla massa sporter, fotboll, innebandy, handboll, skidor & basket men jag fastnade för hockey när jag var 5år och la ner strax före jul i vintras då det var sån strul med klubben osv. Spelade i 13½år men nu är de bara skotern som gäller på vintern ;)
Vad heter du i för och efternamn? Jag har ju garanterat spelat mot dig nån gång. Tänkte om du är nån från Kalix som jag brukat slåss med. :laugh:
 

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare
Spelat fotboll, hockey och innebandy, spelar fortfarande innebandy på lek-nivå ibland :) Nu är det bara twintips jag fortfarande håller på med, åker varje helg iprincip.

Och skoter då såklart, skoter varje lördag och skidor varje söndag :D