hej igen tittade lite närmare på mina insugs gummin

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Köp Boyseen Reeds så slipper du det där!
Köper du något billigt så får du byta på en gång.

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
908mil, som nya ;-)
grejjen är den att man ska pula in några trasor bakom luftboxen så förgasarna stabiliserad, de e sånna vibrationer och de stutsar och har sig...

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Brorsan byggde ett fäste av en liten bit alu och de gick aldrig mer sönder. Så det är inget måste med boyseen reedkorgar, har man bara lite fantasi så kan man lösa det gratis ;)

ZnAkE

Välkänd medlem
25 okt 2005
136
0
16
Borlänge
Brorsan byggde ett fäste av en liten bit alu och de gick aldrig mer sönder. Så det är inget måste med boyseen reedkorgar, har man bara lite fantasi så kan man lösa det gratis ;)

åå fan jag har gått i tankarna om att göra egna insugsgummin fast i alu som boyseen..
då jag då jag kör laser så jag tänkte göra en egen fläns och svetsa på ett rör men samma vinkel som orginal är det nått som kan funnka såga mig och jag har fel... och har du nå bilder på det bror gjorde hade varit kallas

ZnAkE

Välkänd medlem
25 okt 2005
136
0
16
Borlänge
908mil, som nya ;-)
grejjen är den att man ska pula in några trasor bakom luftboxen så förgasarna stabiliserad, de e sånna vibrationer och de stutsar och har sig...

jasså det är alltså luftburken som har sönder insugen då är det ganska lätt ordnat..

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
var kan man köpa vforce 3 reeds eller boysenreeds till ett humant pris då?
och vilka är egentligen bättre ? släng ur er vad ni tycker personligen . :p

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
908mil, som nya ;-)
Ja precis. Jag klämde in en reservrem bakom min burk på min Renegade, hade inget problem.

ZnAkE

Välkänd medlem
25 okt 2005
136
0
16
Borlänge
var kan man köpa vforce 3 reeds eller boysenreeds till ett humant pris då?
och vilka är egentligen bättre ? släng ur er vad ni tycker personligen . :p

Det jag har läst mig till är att du får nån mer häst på toppen med vforce3 men med boysenreeds får du nån häst mer i hela registret och sen är boysen insug i aluminium så dom håller det gör inte vforce som jag har fått erfara.. pris vet jag ej ska kanske höra om pris till min så jag skriver sen om jag får reda på nått