trots lite pengar vill man ju inte vara utan skoterprojekt så jag förhandlade med min bror om att få köpa hans XLT SKS ´93 billigt, men de fick jag inte, däremot fick jag fritt förfogande över den, fick göra vad jag ville med den så länge jag vårdade den, sagt och gjort, planerna började smidas, här skulle det moddas, budgetway
Planerna:
* Ta bort kränghämmaren
* Bygga en lagomt hög styrhöjare
* montera fatbarstyret som ligger i garaget
* modifiera och montera en Vance&Hince slutburk
* Byta till en genomskinlig indy racetank
* Byta till enkeldynan från gamla indyn
* Montera en hemmabyggd replica av Ad Boivin Expert X, med thundercat skenor (mattan är ju 345 lång)
* fixa en bättre huv, denna är lite för trasig för att orka laga
* flytta fästet för dämparna i framvagn så den blir högre
* få i nå plastskidor
blir en del, men det blir billigt
och skotern kommer bli grym, jag hoppas den börjar resa med expert boggien, är 345/38/32 matta på den nu, så de kan gå, och den har ju effekt för att kunna resa iaf, har inga bilder på skotern än, den står för tillfället undanställd, men jag får försöka fixa nån bild, dock svårt att ta bilder där den står just nu, och den är tung att dra bakåt själv
Planerna:
* Ta bort kränghämmaren
* Bygga en lagomt hög styrhöjare
* montera fatbarstyret som ligger i garaget
* modifiera och montera en Vance&Hince slutburk
* Byta till en genomskinlig indy racetank
* Byta till enkeldynan från gamla indyn
* Montera en hemmabyggd replica av Ad Boivin Expert X, med thundercat skenor (mattan är ju 345 lång)
* fixa en bättre huv, denna är lite för trasig för att orka laga
* flytta fästet för dämparna i framvagn så den blir högre
* få i nå plastskidor
blir en del, men det blir billigt
och skotern kommer bli grym, jag hoppas den börjar resa med expert boggien, är 345/38/32 matta på den nu, så de kan gå, och den har ju effekt för att kunna resa iaf, har inga bilder på skotern än, den står för tillfället undanställd, men jag får försöka fixa nån bild, dock svårt att ta bilder där den står just nu, och den är tung att dra bakåt själv