Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.
E

ejwbegysv

Den som kommer och gasar med högljudda pipor riskerar att bli pippade i skogen.. :)

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
Nu är det betalt fick med mig en kompanjor och så blev det en till premunant hihi nu längtas man.

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Fick också en räkning igår. Men det stod att det var en delbetalning, när betalar man då resten? Och hur mkt skulle det kosta för 2 personer?

Och framförallt, hur betalar jag det? och hur vet dom att det är jag som betalat, äre nå nummer man ska skriva som meddelande eller?

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
Fick också en räkning igår. Men det stod att det var en delbetalning, när betalar man då resten? Och hur mkt skulle det kosta för 2 personer?

Och framförallt, hur betalar jag det? och hur vet dom att det är jag som betalat, äre nå nummer man ska skriva som meddelande eller?
Du betalar 650 nu, och 1000 till innan ett datum som stod på räkningen. För två personer blir det sammanlagt 3300 kr.

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.156
986
113
Stora Blåsjön
Den som kommer och gasar med högljudda pipor riskerar att bli pippade i skogen.. :)
Får man välja men som hellst? Och jag kan bara se 2st altenativ :hello:

Väntar bara på en leveransbekräftelse från usa så är jag nog också med, verkar ju kunna bli hur trevligt som hellst nu :)

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Tydligen kommer den vara mycket i Åkersjön också,så den kanske rent utav är där v3.
Håll till höger om du ser något rött komma,inte lönt att försöka hänga bakom en polaris! :p

Ja nu är väl egentligen bästa säsongen för ski-d**,när den inte kan gräva ner sig så djupt i snön. ;)
Skämt åsido,den kommer nog att gå bra den där!

Själv körde man 500m i lördags för då gick det köra,men nu har man sålt och alla snöflingor har regnat bort så det lär dröja ett tag innan man kör nästa gång. :bawling:
Ho ho, bara så du vet åker jag upp och tränar i helgen :biggrin1: Förstår om du får svårt att sova gott om nätterna nu fram till v 3, Lips och XP:n, ett riktigt radarpar :loco:

Ha de fint!

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden

antar att du skriver bokningsnumret som står uppe tll höger på bekräftelsebrevet.
på min bekräftelse står inget förskottsbelopp eller sista betalningsdatum bara totalbeloppet 3300:-
däremot att jag ska underteckna o skicka tillbaks.

däremot gillar jag skarpt att det är inbakat ledkort i priset.

D

Draken

Ho ho, bara så du vet åker jag upp och tränar i helgen :biggrin1: Förstår om du får svårt att sova gott om nätterna nu fram till v 3, Lips och XP:n, ett riktigt radarpar :loco:

Ha de fint!
Vad ska du träna,marklyft i bågen bak? Nä nu ska jag vara snäll. ;)

Jag är bara avundsjuk att någon kan köra nu när man själv inte har en snöflinga på backen,och framförallt ingen skoter.:Cry:

Ha en grym skoterhelg! Själv ska jag sitta på blocket och leta.

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
antar att du skriver bokningsnumret som står uppe tll höger på bekräftelsebrevet.
på min bekräftelse står inget förskottsbelopp eller sista betalningsdatum bara totalbeloppet 3300:-
däremot att jag ska underteckna o skicka tillbaks.

däremot gillar jag skarpt att det är inbakat ledkort i priset.
Betalade hela klabbet igår så man inte glömmer bort det.
Man behöver inte skicka tillbaka nåt till dem, frågade Kent och bara man skriver bokningsnr på betalningen så räcker det.

Mitt största problem nu är att jag vet inte om jag vågar vikta om HH innan resan, hinner liksom inte testa innan och det vore ve och fasa om det blir heltokigt.
Lastar motorn lite för mycket mellan 9000-10000 varv pga lite ändrade förutsättningar.

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Vad ska du träna,marklyft i bågen bak? Nä nu ska jag vara snäll. ;)

Jag är bara avundsjuk att någon kan köra nu när man själv inte har en snöflinga på backen,och framförallt ingen skoter.:Cry:

Ha en grym skoterhelg! Själv ska jag sitta på blocket och leta.
Ho ho ho, det var faktiskt kul. Vem vet jag kanske satsar på det. Har man inte kört fast har man inte kört ordentligt :loco:

Vad vill du ha för maskin denna gång?

Ja fy tusan, de här vädret är ingen humörhöjare :yuck: Det ska bli GRYMT skönt att lämna Sundsvall för någon dag.

Önskar dig en toppenhelg.

/Lips

Status
Stängd för vidare inlägg.