Planet Snowmobile?

Marre

Välkänd medlem
14 okt 2007
286
1
16
Boden
Nån som vet när den släpps?
Kan man beställa den nånstans?

Vill ha filmkväll nu =)
 

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=4o2oB8q2B24&annotation_id=annotation_258270&feature=iv[/ame]
 

jimler

Välkänd medlem
19 sept 2006
778
0
16
Sundsvall
Bästa skoterfilmen som gjorts enligt mig.
Sjukt skön laidback känsla rakt igenom och bra sekvenser med intervjuer/berättelser om upplevelserna från skoteråkarna.
det är detta som gör eran film bäst. är sjukt trött på 30-45 minuters filmer med bara ös i högtalarna(musiken) utan intervjuer osv...
FANTASISKT bra jobbat keep up the good work :becky:
Vill se meeeer
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Bästa skoterfilmen som gjorts enligt mig.
Sjukt skön laidback känsla rakt igenom och bra sekvenser med intervjuer/berättelser om upplevelserna från skoteråkarna.
det är detta som gör eran film bäst. är sjukt trött på 30-45 minuters filmer med bara ös i högtalarna(musiken) utan intervjuer osv...
FANTASISKT bra jobbat keep up the good work :becky:
Vill se meeeer
Håller helt med jimler. Kul med lite variation och att man får som lära känna förarna lite mer :) Enda som skulle gå att klaga på är väl då att den va lite för kort :D

Kommer det nått mer senare i vinter eller måste vi vänta ett helt år till..
 

Robster

Välkänd medlem
14 okt 2004
790
0
16
Dalarna
Bästa skoterfilmen som gjorts enligt mig.
Sjukt skön laidback känsla rakt igenom och bra sekvenser med intervjuer/berättelser om upplevelserna från skoteråkarna.
det är detta som gör eran film bäst. är sjukt trött på 30-45 minuters filmer med bara ös i högtalarna(musiken) utan intervjuer osv...
FANTASISKT bra jobbat keep up the good work :becky:
Vill se meeeer

Instämmer till 100% Stämningen, intervjuer/berättelser från förare om upplevelserna och musiken är grymt skönt! All credit till skaparen!!
Och skapa fler snarast för nu jäklar har du skapat ett sug som heter duga!!:afraid:

//Rob